غیبت‌های علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این در حالی است که وزیر ورزش اخیرا از ادامه حضور او در این باشگاه حمایت کرده بود.

غیبت‌های مکرر طاهری در محل کارش نگرانی را در بین کارمندان باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده و اکثرا آنها که در زمان مدیریت او در این باشگاه مشغول به کار شدند نگران از دست دادن شغل خود هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اخیرا با مشکلاتی که در این باشگاه گریبانگیر آن شده بود استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد اما به خاطر شرایط حساس پرسپولیس در بازی‌های لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا در آن مقطع وزیر با این استعفا مخالفت کرد. در حال حاضر که فقط یک بازی مانده تا فصل به طور کامل برای پرسپولیس به اتمام برسد صحبت از تغییرات تحولات در هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است اما حضور طاهری حداقل در هیئت مدیره جدی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

دلیل غیبت‌های طاهری اما به بیماری همسر وی ارتباط دارد. سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روزی است که درگیر این ماجراست و نمی‌توان گفت این موضوع ارتباطی به حضور نامنظم وی در باشگاه پرسپولیس ندارد.

فعلا باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را متوقف کرده و مسئولان این باشگاه به صورت شفاهی با بازیکنان مدنظر توافق می‌کنند. آنها منتظرند وزارت ورزش اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه را تعیین  کند و متعاقب آن مدیرعامل باشگاه از سوی اعضای جدید هیئت مدیره مشخص شود. اگر چه طاهری درگیر بیماری همسرش است اما در عین حال در چنین شرایطی طبیعی است که حضور منظمی در محل کارش نداشته باشد و منتظر اقدام وزارت ورزش بماند.