برانکو ایوانکوویچ قبل از ترک ایران به‌همراه اعضای تیمش برای بازی برگشت با لخویای قطر در نشستی با مسئولان نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس رفتنی‌های تیمش را به‌نوعی مشخص کرد.

بازیکنان زیادی در این فصل در لیست پرسپولیس حضور داشتند که نتوانستند اعتماد برانکو را جلب کنند و ازاین‌رو احتمال اینکه آنها برای فصل آینده در پرسپولیس ماندنی شوند خیلی کم است. این مربی کروات قصد دارد بیشترین تغییرات را در لیست بازیکنان جوان و زیر 23 سال تیمش ایجاد کند چرا که خرید‌های باشگاه در این زمینه در فصلی که گذشت اصلاً موفقیت آمیز نبود.

در ابتدای فصل پیش نفراتی چون ابوالفضل درویش‌وند، حامد آقایی، احسان علوان‌زاده، حمدرضا طاهرخانی، شهاب زاهدی، مهدی رحمتی و رضا کرملاچعب به‌عنوان بازیکنان جوان و به‌ظاهر ملی‌پوش به لیست پرسپولیس اضافه شدند و چون خود برانکو نسبت به آنها شناختی نداشت در مورد آنها به مسئولان باشگاه خود اعتماد کرد. در فصلی که گذشت برانکو فهمید که روی این نفرات نمی‌تواند چندان حساب کند در حالی که در استقلال بازیکنان جوان زیادی چهره شدند. پرسپولیس در حال حاضر یک نماینده هم در تیم جوانان ایران که در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کرده، ندارد و این برای قهرمان لیگ اصلاً نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد.

برانکو در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده برای هر پست تقریباً یک بازیکن به لیست تیمش اضافه خواهد کرد، با توجه به این قضیه باید گفت سرخپوشان برای فصل بعد بیشترین تغییرات را در نفرات جوان و زیر 23 سال خود خواهند داشت و نفراتی که در بالا از آنها نام برده شد در فهرست خروجی قرار می‌گیرند. در لیست بزرگسالان هم برانکو روی چند بازیکن دچار تردید است و اگر برای آنها جایگزین مناسب پیدا کند آنها را کنار خواهد گذاشت، بازیکنانی چون شهاب کرمی و سامان نریمان‌جهان که در نیم‌فصل گذشته سرخپوش شدند اما خیلی کم به بازی گرفته شدند.

سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده هم قصد دارد جوانان آینده‌دار به لیست تیمش اضافه کند و هم بازیکنانی را در لیست بزرگسالان داشته باشد که بتواند به آنها اعتماد کند.