باشگاه تراکتورسازی این روزها و در آستانه فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال شرایط عجیبی را تجربه می کند. این باشگاه از یک سو از نقل و انتقالات تابستانی محروم است و نمی تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و از سوی دیگر ناصر شفق ادعای مالکیت این باشگاه لیگ برتری را مطرح کرده است.

در حالی که تراکتورسازی در سالهای گذشته زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می کرد، ناصر شفق مدعی شده است اداره این تیم را به خاطر شرایط خاص طی سالهای گذشته به سپاه واگذار کرده و نه تصدی گری را. شفق مدارک خود را دال بر مالکیت تراکتورسازی به نهادهای ذیربط از جمله مسئولان فعلی باشگاه هم نشان داده است.

شفق که عزمش را برای کار مجدد در تراکترسازی جزم کرده و حتی مدیرعامل جدید این باشگاه را هم تعیین کرده است، مدارک خود را به فدراسیون فوتبال هم ارائه داده است تا بتواند از ا ین طریق به تراکتورسازی بازگردد. گفته می شود مدارک شفق کامل بوده و برای همین فدراسیون فوتبال در نامه ای محرمانه به باشگاه تراکتورسازی، خواهان توضیح و ارائه مدارک در تایید را رد ادعای شفق شده است.

نکته عجیب اینجاست که مدارک شفق در باشگاه تراکتورسازی موجود نیست. سعید عباسی عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور هفته گذشته اعلام کرد که مدارک شفق در باشگاه نیست و «احتمالا معدوم یا گم شده است». این در حالی است که در نامه فدراسیون به باشگاه تراکتورسازی تاکید شده در صورتی که وضعیت مالکیت تیم مشخص نشود، قرارداد مربیان جدیدش را در سازمان لیگ ثبت نخواهد کرد.