ساسان انصاری مهاجم فولاد در لیگ شانزدهم موفق شد رکوردش در فوتبال ایران نسبت به فصل قبل را بهبود ببخشد، او که در لیگ پانزدهم به عنوان سومین بازیکن اثرگذار لیگ انتخاب شده بود، در لیگ شانزدهم رتبه اش را بهبود بخشید و به رتبه دوم صعود کرد، قرارداد این بازیکن با فولاد به پایان رسیده است و به نظر می رسد با توجه به کم شدن بودجه فولاد، مهاجم نورآبادی به روزهای انتهایی حضورش در تیم خوزستانی رسیده و با توجه به درخشش در لیگ برتر با پیشنهادهایی مواجه شده است. ساسان که هنوز تصمیمش را نگرفته است دو پیشنهاد جدی یکی از تیم های تهرانی و یکی از اصفهان دارد و شنیده می شود یک پیشنهاد نیز از خارج از کشور برای این مهاجم گلزن آمده است.

مهاجم گلزن فصل قبل فولاد که شنیده شده به دلیل صادرنشدن ویزای شنگن اردوی تیم ملی را به همراه سه بازیکن دیگر ترک کرده است؛ شانس بزرگی برای ثبت اولین بازی ملی اش را از دست داد و حال فرصت بیشتری دارد تا با تمرکز روی پیشنهادهایش یکی را انتخاب کند، مطمئنا او که در ابتدای فصل یک تصمیم اشتباه 4 هفته مهم را از او گرفت، برای فصل بعد وسواس های خاص خودش را خواهد داشت تا تصمیم منطقی و درست تری را بگیرد.

ساسان در دو فصل اخیر مجموعا توانسته برای فولاد در لیگ برتر و جام حذفی 30 گل به ثمر برساند و مطمئنا انتظارات زیادی از او می رود تا بتواند امار خوبش را در هر تیمی باشد؛ تکرار کند.