کارلوس کی‌روش چند روز پیش فهرستی 20 نفره را برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کشور اتریش و دیدار تدارکاتی مقابل مونته‌نگرو اعلام کرد که نامی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در آن دیده نمی‌شد.

البته در فهرستی که برای دیدار مقابل ازبکستان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 اعلام می‌شود قطعا چندین بازیکن از جمع سرخابی‌ها دعوت می‌شوند اما احتمالا مانند گذشته سهم آبی‌پوشان چندان زیاد نخواهد بود.

در اردوهای گذشته استقلالی‌ها در بهترین حالت 3 نماینده داشتند. امید ابراهیمی به قدری خوب بوده که کی‌روش کمتر توانسته روی نامش خط قرمز بکشد و وریا غفوری هم با وجود مصدومیت‌های متعدد در فهرست سرمربی تیم ملی قرار داشته اما هیچ‌گاه نامی از امید نورافکن، فرشید اسماعیلی و مخصوصا کاوه رضایی نبوده است.

رضایی به شدت از عدم دعوت خود به تیم ملی ناراحت است چرا که گفته می‌شد با وعده ملی‌پوش شدن از سوی علیرضا منصوریان در ابتدای فصل پذیرفت که استقلالی شود. 

حالا شنیده می‌شود کی‌روش تمایل چندانی به دعوت از بازیکنان استقلال ندارد. همان‌طور که نوشته بودیم ظاهرا کی‌روش به محمدحسین کنعانی‌زاده هم گفته از استقلال جدا شود به تیمی دیگر برود. حالا این صحبت‌ها در مورد غفوری هم مطرح شده و گفته می‌شود او هم از جمع آبی‌پوشان خواهد رفت.

همچنین کاوه رضایی که بهترین گلزن و پاسور استقلال در لیگ برتر شانزدهم بوده از دعوت به تیم ملی ناامید شده و قصد دارد به تیمی دیگر نقل مکان کند تا شاید نظر کی‌روش جلب شود. ظاهرا کی‌روش تمایلی ندارد بازیکنی را از جمع شاگردان علیرضا منصوریان به تیم ملی دعوت کند.