تیم‌های استقلال خوزستان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه السیب مسقط به مصاف هم رفتند.

در این دیدار وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی برای استقلال خوزستان و عبدالله المعیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، عبدالله الزوری، عبدالملک الخیبری، سلمان الفرج، نیکولاس میلیسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو و عمر خربین برای الهلال از ابتدای این دیدار برای این دو تیم به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار با نتجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. در این نیمه حسن بیت سعید در دقیقه 42 تک گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

نیمه نخست:

دقیقه ۱۵: بازیکنان الهلال از جناح راست با ارسال بلندی به سمت محوطه جریمه استقلال خوزستان همراه شد که این توپ درست روی سر عمر خریبین فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن درست به جایی زده شد که شیخ ویسی قرار داشت تا او به راحتی این توپ را مهار کند.

دقیقه ۲۰: توپ در داخل محوطه جریمه الهلال به حسن بیت سعید رسید و او در حالی که پشت به دروازه الهلال بود،‌ توپ را برای مهدی مومنی کاشت اما ضربه مومنی خطرناک از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ادواردو بازیکن الهلال با پاس در عمقی دقیق، عمر خریبین را در موقعیت تک به تک با شیخ ویسی قرار داد. اما شیخ ویسی توانست با واکنشی عالی ضربه خریبین را دفع کند.

دقیقه ۴۲: پیمان شیرزادی با ارسالی دقیق از جناح چپ توپ را برای بیت سعید فرستاد و او در حالی که توسط مدافع الهلال تحت فشار قرار گرفته بود با یک ضربه دقیق دروازه الهلال را گشود.