جرارد پیکه دوباره وارد حاشیه شد. روزنامه انگلیسی میرور دیروز (شنبه) نوشت که مدافع بارسلونا به خاطر سرعت بالا هنگام رانندگی توسط پلیس کاتالونیا متوقف و جریمه شده است. این روزنامه به برخی از جزییات اشاره نکرد اما پیکه و پلیس کاتالونیا این موضوع را رد کردند. البته آنها در رابطه با متوقف شدن پیکه توسط پلیس توضیحی ارائه ندادند. به نوشته میرور، از گواهینامه رانندگی مدافع اسپانیایی امتیاز کم شده است.

این روزنامه انگلیسی در رابطه با این خبر، عکسی را منتشر کرد که پیکه سوار بر آئودی خود توسط ماموران پلیس متوقف شده است. به نظر می‌رسید ماموران در حال پرسیدن اطلاعاتی هستند. مدافع بارسلونا به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: یک نفر در حالی که من با ماموران در حال صحبت بودم، عکس گرفته است. این شخص متوجه شده که سرعت من 190 کیلومتر بر ساعت بوده است. به همین خاطر 6 امتیاز از گواهینامه من کم کردند تا بتواند عکس‌هایش را 1500 یورو بفروشند. همه چیز دروغ است. یک رسانه انگلیسی هم بدون اینکه از اصل ماجرا خبر داشته باشد، عکس‌ها را خریده است. بیشتر رسانه‌های این کشور، خبرهایی منتشر می‌کنند که از درستی آن اطلاعی ندارند. تنها به خاطر بازدید بیشتر، از چنین خبرهایی بهره می‌برند. آنها ضربه ای را که می‌خواستند به من وارد کردند. هیچ‌کس برای تغییر پیدا کردن چنین شرایطی، کاری انجام نمی‌دهد.

از طرفی پلیس کاتالونیا پاسخ پیکه را در توییتر داد و نوشت: هیچ گزارشی درباره تخلف پیکه به پلیس کاتالونیا ارائه نشده است. خبر منتشر شده در رابطه با مدافع بارسا درست نیست.

این مدافع اسپانیایی در پایان نوشت: هدفم این است که در آینده‌ای نزدیک، یک رسانه متفاوت راه اندازی کنم که در رابطه با بازیکنان باشد. از اتفاق پیش آمده خیلی ناراحت هستم.