منصوریان برای طرفداران استقلال پیغام می‌فرستد که نگران نقل و انتقالات نباشند و با حفظ ستاره‌ها و خرید 3، 4 بازیکن، تیم فصل آینده را می‌بندد اما آنچه شنیده می‌شود با حرف‌های منصوریان تفاوت دارد.


استقلالی‌ها از چند جهت وارد مذاکرات ابتدایی و شاید هم جدی شده‌اند و وعده‌هایی هم به بازیکنان و ستاره‌های دیگر تیم‌ها داده‌اند‌. جالب‌تر از همه اینکه به آنها وعده شماره یک پست خودشان را هم داده‌اند. درست شبیه همان وعده‌ای که منصوریان به کاوه رضایی داد که به‌واسطه رابطه پدر-پسری با کی‌روش او می‌تواند کاوه را راهی تیم ملی کند. حالا شبیه همان وعده‌ها را به ساسان انصاری می‌دهند، اینکه او شماره یک خط حمله‌اش برای فصل ‌آینده خواهد بود. این گفت‌وگو را انصاری برای یکی از بازیکن‌های استقلال نقل می‌کند و بعد از آن هم به گوش همه بازیکن‌ها می‌رسد و همه متعجب هستند. در لابه‌لای شایعات نقل و انتقالات خبر مذاکره و توافق با مرتضی تبریزی هم تا امروز از طرف استقلالی‌ها تکذیب نشده و به نظر می‌رسد که به او وعده‌هایی داده‌اند. سجاد شهباز‌زاده هم همیشه مورد علاقه منصوریان بوده و چندین بار در دفتر میدان پیروزان با استقلالی‌ها جلساتی را طی 9 ماه اخیر داشته است. به اینها حضور رحیم زهیوی یا بیت سعید را هم اضافه کنیم که مذاکراتی را انجام داده اند، چه مستقیم، چه غیرمستقیم و تلفنی.


به گزارش روزنامه ایران ورزشی، با تمام این خبرها یک موضوع برای طرفداران استقلال هنوز مشخص نشده است و کم کم رنگ شک به خود می‌گیرد؛ اینکه ‌استقلال با همه مهاجم‌های لیگ صحبت و مذاکره می‌کند ولی برای ماندن کاوه رضایی که ستاره تیم‌شان است هیچ قدمی بر نداشته‌ و به نظر نمی‌رسد که تمایلی برای ماندن او داشته باشد. این ایده‌ای است که افتخاری کلید ‌آن را زده و منصوریان هم به آرامی از آن حمایت می‌کند. اینکه منصوریان و دستیارانش به بازیکنان دیگر تیم‌ها وعده می‌دهند ولی رابطه سردی با کاوه رضایی دارند حاکی از آن است که به رغم حمایت‌های نه چندان محکم و جدی از مهاجم اول تیم‌شان، برای نگه داشتن او جدی نیستند. حتی گفته می‌شود که افتخاری چندین بار با صراحت کامل گفته بود که کاوه رضایی را برای فصل بعد نمی‌خواهد و در آخرین گفته‌های خود هم ابراز کرده بود که در حال خرید 4 بازیکن طراز اول است. این اتفاقات به اضافه وعده تمام نشدنی منصوریان که به هیچ کدام آنها نتوانست طی یک سال عمل کند گویای پایان کار کاوه رضایی طی دو هفته آینده است. ‌آنها فقط منتظر گل‌ها یا پاس گل‌های کاوه هستند تا از العین عبور کنند و بعد از آن نوبت منصوریان و افتخاری می‌رسد که به سادگی از کاوه بگذرند و دنبال همان 4 ستاره وعده داده شده افتخاری باشند. ‌آنها حاضر هستند برای جانشینی تک مهاجم فعلی خود به 4 بازیکن جدید پول بدهند ولی باب مذاکره را با کاوه رضایی باز نکنند. در فوتبال ایران هیچ چیز عجیب نیست، درست مثل وعده‌هایی که در استقلال باب شده و از گفتن آن ابایی ندارند. در این میان شاید ستاره استقلالی‌ها به جایی برود که فصل قبل مذاکراتش را شروع کرده بود یعنی پرسپولیس!