علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت:امروز با همدلی بردیم و نمی شود گفت با کار تاکتیکی بردیم.

وی افزود: بعضی مواقع نمی شود با کار تاکتیکی پیروز شد. بازیکنان استقلال می‌خواستند کاپیتان خودشان را خوشحال کنند.

منصوریان تأکید کرد: ما یک تیم محکم و سخت‌کوش را شکست دادیم و از این بابت خوشحال هستم. 

وی افزود: از جایگاه بسیار قوی که در شهر مشهد داریم خوشحالم و هواداران دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و تا پاسی از شب در هتل محل اقامت ما حضور داشتند، خداراشکر که بازی را بردیم و در همان نیمه اول می‌دانستیم که پدیده بسیار سخت‌کوش و پرتلاش است.

منصوریان ادامه داد: مسیری که من در استقلال طی کردم بی‌شباهت به مسیر رضا مهاجری در پدیده نیست. برای او بسیار خوشحالم که این مسیر را طی کرد و از طرف دیگر بازیکنان اجازه ندادند کاپیتان تیمشان ناراحت به تهران برگردد. آنها می‌خواستند کاپیتان استقلال خوشحال باشد و من هم این برد را تقدیم می‌کنم به هواداران بخصوص تماشاگران مشهدی. آنها در نیمه دوم جانفشانی زیادی کردند و تیم سخت‌کوش مهاجری را شکست دادند، فکر می‌کنم صبر و حوصله مدیران پدیده را در حفظ مهاجری و ایستادن پای او باید تحسین کرد.

سرمربی استقلال در خصوص داوری گفت: داوری عالی بود و در بین دو نیمه به او گفتم حتی اگر ببازیم از تو تعریف خواهم کرد، او آینده روشنی خواهد داشت.

منصوریان در خصوص خوشحالی عجیب و غریبش با امید نورافکن گفت: این خوشحالی فی‌البداهه بود البته من خودم را خیلی نگه داشتم چون نورافکن ضربه خیلی محکمی به من زد و نزدیک بود من را با بازیکن حریف اشتباه بگیرد، این برای دومین بار بود که چنین خوشحالی با او انجام می‌دادم.