محسن مسلمان فرصت آن را دارد تا در صورت حضور در ترکیب سرخپوشان در دیدار امروز برابر ذوب آهن و گلزنی، به دومین بازیکنی تبدیل شود که سابقه گلزنی با لباس هر دو تیم را در رقابت های لیگ برتر در کارنامه ثبت کرده است . پیش از این محمدرضا خلعتبری تنها بازیکنی بود که توانسته بود به این مهم دست پیدا کند و با دو گلی که در سیزدهمین دوره لیگ برتر وارد دروازه ذوب آهن کرد به این رکورد دست یافت. او پیش از این 5 بار با حضور در تیم ذوب آهن دروازه سرخ پوشان را باز کرده بود.


محسن مسلمان نیز تک گل خود به پرسپولیس را در هفتمین دوره لیگ برتر و در حالی که تنها 17 سال داشت به ثمر رساند. او جوان ترین گلزن بازی های این دو تیم نیز لقب داشت تا اینکه رضا شکاری 17 ساله هم توانست در جریان دیدار جام حذفی دروازه سرخ پوشان را باز کند.

گفتنی است ابراهیم تقی پور نیز در جریان دیدار های پرسپولیس و ذوب آهن سابقه گلزنی به هر دو تیم را دارد با این تفاوت که او گل هایش را با لباس سبز به ثمر رساند و یکی از گل هایش در این دیدار گل به خودی بوده است. این مدافع در نخستین دوره لیگ برتر در جریان پیروزی سه بر صفر پرسپولیس گل سوم را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و این اشتباهش را در لیگ سوم جبران کرد و با تک گل سه امتیازی اش پیروزی شیرینی را برای ذوبی ها به ارمغان آورد.