آخرین بار پیوستن محمد قاضی به از پرسپولیس به استقلال کمی سر و صدا کرد.اما حتی سر و صدای پیوستن محمد قاضی به تیم رقیب، به اندازه انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال و یا نیکبخت واحدی از استقلال به پرسپولیس نبود.

در روزهای گذشته و پس از آنفالو کردن اینستاگرام رامین رضاییان توسط دیگر بازیکنان پرسپولیس، رامین رضاییان هم صفحات اینستاگرام پرسپولیسی ها آنفالو کرد تا جنگ مجازی نشان از عمق اختلاف ها بین رامین رضاییان و پرسپولیسی ها باشد.

درست از زمانی که رضاییان به طور قطع از پرسپولیس جدا شد، برخی خبرها و حرف و حدیثها درباره تمایل علیرضا منصوریان برای جذب رامین رضاییان به گوش می رسید اما رضاییان در گفت و گو با خبرنگاران و هواداران اعلام کرد حتی اگر بی تیم بماند به استقلال نمی  رود و یک پرسپولیسی دو آتشه و واقعی است.

 

ورود استقلالی ها به ماجرا

همان روزها مصاحبه ای از علی فتح الله زاده منتشر شد که گفته بود اگر به جای افتخاری و یا منصوریان بود، هر طور شده رضاییان را جذب می کرد. ظاهرا در چند روز گذشته چندین و چند نفر از نزدیکان منصوریان به او توصیه کرده اند که هر طور هست رامین رضاییان را به استقلال بیاورد. چرا که او می تواند نقش مهدی هاشمی نسب را در استقلال اواخر دهه ۷۰ ایفا کند. این در حالی است که منصوریان وریا غفوری را در پست رضاییان دارد و استقلالی هایی که با حضور رامین مخالفند، نیازی به حضور او نمی بینند. البته در تیم استقلال برخی با حضور رضاییان مخالف هستند. او سابقه گلزنی به استقلال را در دربی سال گذشته را دارد. دربی که با نتیجه ۴ بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید. ویدیوی گل رامین رضاییان به استقلال

برخی هم معتقدند در حال حاضر رضاییان شرایط تبدیل شدن به یک یاغی را دارد اما مثل اینکه منصوریان هنوز در این باره مردد مانده است.شاید در روزهای آینده سرمربی استقلال با رضاییان تماس هم بگیرد اما استقلالی شدن رضاییان هم نمی تواند به این راحتی ها باشد.

رضاییان، بازی در اروپا را می خواهد

رضاییان هدفش بازی در اروپاست و می خواهد با درخشش در تیم ملی در جام جهانی روسیه فیکس باشد و زمینه ترانسفرش به باشگاههای بزرگ اروپایی فراهم شود. ظاهرا در حال حاضر رضاییان از لیگ هلند پیشنهادهایی دارد.

 

سوال مهم اینجاست که با توجه به شرایط حال حاضر بازیکنان فوتبال ایران، دلبستگی به فضای مجازی و دیگر ماجراها، رامین رضاییان می تواند در قامت امثال هاشمی نسب و نیکبخت و دیگر ستاره های سرخابی که تیم عوض کرده اند، ظاهر شود و به یک یاغی تبدیل شود؟

سوال مهم تر اینکه آیا منصوریان می تواند با بازیکنی که مقابل برانکو ایستاد و صدایش را روی او بلند کرد و به گفته پرسپولیسی ها می خواست در تیم حاشیه درست کند، کار کند؟