صادق ورمزیار در خصوص صدرنشینی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه اظهار کرد: با وجود اختلاف چهار امتیازی با کره جنوبی، بازیکنان تیم ملی کشورمان نباید مغرور شوند زیرا هنوز سه دیدار دیگر باقی مانده است و بازی ما مقابل تیم های کره جنوبی و ازبکستان بسیار دشوار خواهد بود.

 

وی با اشاره به سیستم دفاعی تیم ملی در چند دیدار اخیر گفت: تیم ملی در چند بازی اخیر خود با سیستمی دفاعی مقابل حریفان به میدان رفته است، از نظر کارلوس کی روش بازیکنانی که توانایی مشارکت در ضد حملات را دارند باید به تیم ملی دعوت شوند.

 

ورمزیار ادامه داد: البته با توجه به اینکه تیم ملی اکنون بدون گل خورده در صدر گروه خود قرار گرفته است نمی توان به این سیستم انتقادی وارد کرد اما به نظر می رسد تیم ملی در بازی با تیم های اروپایی و امریکایی و حتی آفریقایی کار دشوارتری پیش رو دارد و باید در فاز هجومی نیز تقویت شود.

 

کارشناس فوتبال همچنین با ارزیابی از شرایط فعلی تیم پرسپولیس و احتمال قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم عنوان کرد: در حال حاضر بسیار زود است که در مورد قهرمانی پرسپولیس صحبت کنیم زیرا هنوز 6 هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و اینگونه به نظر می رسد که پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد. ضمن اینکه تیم های استقلال و تراکتورسازی نیز رقیبان سرسختی برای شاگردان برانکو هستند.

 

ورمزیار در پایان در مورد کیفیت لیگ دسته اول تصریح کرد: به نظر من لیگ آزادگان در فصل جاری از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده است، تیم های شرکت کننده برای صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند و با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شده اند. پنج تیمی که در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته اند، برای صعود به لیگ برتر شانس دارند و پیش بینی تیم های صعود کننده بسیار مشکل است.