وحید قلیچ در خصوص شکست 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر اظهار داشت: تیم پرسپولیس خیلی ضعیف کار کرد. برانکو به آقای خوش‌شانس معروف است ولی این‌بار نتوانست بازی را برگرداند و شکست خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نباید به این شکل بازی کند، این‌طور بازی کردن در شان این تیم با قدمت نیست. از دروازه‌بان تا خط حمله پر از مشکل است و باید این مشکلات را حل کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند تاکید کرد: برای پرسپولیس متاسفم که چنین دروازه‌بان ترسویی دارد. من دیدم که بازیکن الریان یک بار او را هول داد و دیگر به سمتش نرفت. دروازه‌بان پرسپولیس کی چنین عملکردی داشته؟ با این بازیکن 4 سال قراردادش را تمدید کردند، به نظر من باید 6 ماه هم کسر می‌کردند.

قلیچ ادامه داد: دروازه‌بان پرسپولیس باید دل و جرات داشته باشد، نه اینکه از چپ و راست گل بخورد، یکی به این آقا بگوید که تو دروازه‌بانی، محوطه جریمه برای توست و سلطان آنجایی.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره بازیکنان و خط حمله این تیم تصریح کرد: چه باید بگویم، صدها موقعیت خراب شده را نمی‌شود برگرداند. پول کفش هر کدام از این بازیکنان 13، 14 میلیون است ولی نمی‌دانم چرا نمی‌توانند ساده‌ترین موقعیت‌ها را گل کنند.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس مدعی قهرمانی است ولی به شرطی که این چنین ادامه ندهد و روش بازی کردنش را عوض کند.

قلیچ در خصوص دلخوری پیش آمده‌اش از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها دلخورم که یک سال من را فراموش کرده بودند. من 12 سال برای پرسپولیس دروازه‌بانی کردم ولی رسانه‌ها به کسانی زنگ می‌زنند که کمتر از یک سال در این تیم بازی کرده است و اسمش را پیشکسوت هم می‌گذارند.

وی در پایان گفت: سید کاظم سیدعلیخانی را همین بی‌لطفی‌ها از بین برد، منم یک سکته رد کرده‌ام و جان نصفه دارم. پیشکسوت‌ها فراموش شده‌اند و این جای تاسف دارد.