پندار خمارلو گفت: اردوی تیم در دبی تا صبح دوشنبه ادامه پیدا خواهد کرد. ساعت 9 صبح روز دوشنبه به اتفاق خوردبین، ترکاشوند و حسینی زودتر از تیم برای بررسی شرایط ورود تیم و همچنین شرکت در نشست هماهنگی پیش از بازی راهی ابوظبی می‌شویم. تیم هم بعد از صبحانه ساعت 10 صبح دبی را زمینی به قصد ابوظبی ترک خواهد کرد. فاصله دبی تا ابوظبی هم حدود 140 کیلومتر است و یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

 

همچنین با هماهنگی‌های انجام شده، بچه‌ها روز دوشنبه طبق قوانین برگزاری مسابقات، یک جلسه تمرینی در زمین محل برگزاری مسابقه، ورزشگاه آل نهیان خواهند داشت و این تمرین در ساعت 19:10 دقیقه به وقت امارات یعنی در همان ساعت برگزاری مسابقه انجام خواهد شد.

 

گفتنی است؛ آخرین تمرین ما در دبی هم بعدازظهر امروز یکشنبه انجام می‌شود.

 

سرخپوشان ظهر چهارشنبه راهی تهران می‌شوند

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که شنبه هفته گذشته به قصد انجام دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا راهی مسقط شده بود و از آنجا به دبی سفر کرد ظهر روز چهارشنبه به سمت تهران پرواز می‌کند.

 

 بنابر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، اعضای تیم بعد از بازی با الوحده در ابوظبی می‌مانند و صبح روز چهارشنبه پس از صبحانه، ابوظبی را به قصد دبی ترک خواهیم کرد.

 

پرواز به تهران در ساعت 12:30 دقیقه به وقت محلی و 12 به وقت تهران خواهد بود و طبق برنامه پرواز، انتظار داریم به امید خدا ساعت 14:35 دقیقه روز چهارشنبه در تهران باشیم.