سایت « 101greatgoals.com» انگلیس در گزارشی به قلم جیمز، نویسنده خود نوشت؛ در حالی که هواداران منچستریونایتد خوشحال هستند که در قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به تیم‌هایی همچون رم و لیون نخوردند، حقیقت این است که نماینده روسیه قرعه سخت‌تری برای شیاطین سرخ است. اولین دلیل این است که روستوف این فصل در اروپا در بازی‌های خانگی تیم واقعاً خوبی بوده است. آنها در پیروزی مقابل تیم‌های آژاکس و اسپارتا پراگ در مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ قهرمانان 4 گل به ثمر رساندند.

روستوف همچنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر 2 بایرن‌مونیخ را شکست داد. آنها در 35 بازی اخیر خانگی خود تنها متحمل یک شکست شده‌اند که آن هم مقابل اتلتیکو مادرید بوده است. منچستریونایتد باید در تقابل با این تیم روسی سطح بالاترین بازی‌اش را ائه دهد.

همچنین ژوزه مورینیو که اخیراً از به هم فشردگی بازی‌ها در انگلیس شکایت کرده بود، ناراضی‌تر از این هم خواهد شد، چرا که در آستانه بازی با چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس (13 مارس- 23 اسفند) تیمش باید در تاریخ 9 مارس (19 اسفند) سه هزار مایل آن‌ طرف‌‌تر در روسیه به مصاف روستوف برود. تنها نکته مثبت برای منچستریونایتد این است که آنها خط دفاعی خوبی دارند. به هر حال انتظار می‌رود شیاطین سرخ در مجوع از سد یاران سردار آزمون بگذرند.