محمد رحیمی در مورد رقابت‌های لیگ دسته دوم عنوان کرد: علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در تلویزیون اعلام کرد که از سه تیم پاس همدان، شاهین بوشهر و شهرباران به حکم فیفا امتیاز کسر شده است. سوال من به عنوان نماینده یک تیم لیگ دسته دومی و همچنین سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم این است که فیفا چگونه از تیمی که وجود خارجی ندارد و هیچ وقت بازیکن خارجی نداشته امتیاز کسر کرده است؟! تیم شهر باران تیمی است که خلق الساعه و دو سه ماه پیش یک‌باره تشکیل شد و به یکباره هم به یک گروه از لیگ دسته دوم اضافه شد تا یک گروه 13 تیمی شود! بعد از مدتی هم این تیم منحل شد! 

 

وی افزود: در واقع فیفا از همان تیم داماش گیلان که در لیگ برتر با عنوان داماش شهر باران حضور داشت و بازیکن خارجی هم استخدام کرده بود امتیاز کسر کرده است نه تیم شهربارانی که بازیکن خارجی نداشته است. زیرا در 5 سال گذشته جذب بازیکن خارجی در لیگ‌های دسته اول و دوم ممنوع شده است. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال چگونه می‌خواهد در این مورد پاسخ فیفا را بدهد؟ 

 

مدیر تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به جدول گروهی تیمش در لیگ دو گفت: ما با تفاضل گل نسبت به داماش گیلان از صعود به دور دوم بازماندیم اشکالی هم ندارد ما فصل گذشته با 3 امتیاز منفی کارمان را شروع و به دور دوم هم صعود کردیم. مهم این است که قوانین به درستی انجام شود و فدراسیون فوتبال که خودش مجری قانون است قوانین را به درستی اجرایی کند.