خداداد عزیزی بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

از این وضعیت خسته شده ام

ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و بازی را باختیم، حریف اما قدر فرصت‌های خود را دانست و بازی را برد. این بازی نکته فنی نداشت که در مورد آن حرف بزنم. واقعاً از این وضعیت خسته شده‌ام!

 

تیم را با دندان نگه داشته ام

وقتی بازیکن 20 درصد از قراردادش را دریافت کرده مسلم است که تمرکزی برای بازی کردن ندارد. بازیکن‌های تیم نفت تهران 50 درصد پول‌شان را گرفته‌اند، اما چند روز است در تمرینات حاضر نمی‌شوند، آن وقت چطور توقع دارید بازیکنان تیم ما راحت بازی کنند؟! نمی‌شود که مدام آنها را با التماس به تمرینات آورد. من واقعاً تیم را به دندان نگه داشته‌ام. دیگر از این وضعیت خسته  شده‌ام.

 

هفت هشت بازیکن پول توجیبی ندارند

واقعاً نمی‌شود دیگر تیم را جمع و جور کرد. هفت هشت بازیکن ما الان پول تو جیبی ندارند. با خنده و شوخی نمی‌شود آنها را به تمرینات آورد. ما تا حدی می‌توانیم به آنها التماس کنیم. بازیکن حق دارد که تمرکز نداشته باشد. آنها دیگر خسته‌ شده‌اند.

فرزاد حاتمی بینی بازیکن ما را شکسته ولی خطا نمی گیرند

بحث مسائل مالی و مشکلات تیم یک طرف ماجراست و بحث اشتباهات داوری نیز موضوع دیگری است که ما را خسته کرده. شما امروز دیدید فرزاد حاتمی با آرنج به دماغ بازیکن ما کوبیده و دماغش الان شکسته است، اما داور آن صحنه را خطا نگرفت و کرنر به سود تراکتورسازی گرفت که همان توپ گل شد. واقعاً نمی‌دانم در مورد این مسئله چه بگویم. بعضی وقت‌ها حرف نزنم بهتر است. به بازیکن می‌گویم چرا آنچه من به تو گفته‌ام در زمین اجرا نمی‌کنی که جواب می‌دهد تمرکز ندارم. مسلم است وقتی پول نباشد بازیکن هم تمرکز ندارد. واقعاً دم بازیکنان گرم که با همین وضعیت بازی هم می‌کنند.

 

وقتی پول نباشد نمی توان کاری کرد

ما دیگر نمی‌توانیم به این مسئله فکر کنیم. ما هر کاری می‌توانستیم کردیم تا بازیکنان در بازی‌ها حاضر شوند. وقتی پول نباشد کاری نمی‌شود کرد، اصلاً کاری از دست کسی بر نمی‌آید. بازیکن ما از کردستان به اینجا آمده تا بازی کند، مجانی که نمی‌‌تواند این کار را انجام دهد! در هر صورت او هم خرج دارد. من نوکر هواداران هستم، اما واقعاً با این مشکلات چه می‌شود کرد؟ مشکلات یکی دو تا نیست. هوادار ما زحمت می‌کشد و به ورزشگاه می‌آید. ما واقعاً شرمنده آنها می‌شویم، اما اینکه شما می‌گویید بازیکن به خاطر هوادار هم که شده بازی کند و ببرد، نه این‌طور نیست. کجای دنیا به بازیکن می‌گویند وقتی تیمت ببرد پول می‌گیری؟! در هیچ باشگاهی چنین شرایطی وجود ندارد. الان همه باشگاه‌ها پول بازیکنان‌شان را داده‌اند، اما بازیکنان ما بی‌پول هستند. یکی از بازیکنان تیم من امروز می‌گوید برای رفتن به تهران امشب بلیت دارد، اما پول بلیت بازگشتش را ندارد و فقط 50 هزار تومان در حسابش است. من چه چیز می‌توانم به این بازیکن بگویم؟ او حق دارد که ناراحت باشد.

فردا باید از بازیکنان پول بگیریم و بینی خانزاده را عمل کنیم

ما یک هفته بود که رنگ زمین چمن را ندیده بودیم و در سالن تمرینات خود را انجام می‌دادیم. به همین خاطر امروز همه بازیکنان ما زانو درد داشتند. سه بازیکن را به اجبار تعویض کردیم. روح‌الله سیف‌اللهی زانویش درد گرفت و بادامکی هم خودش خواستار تعویضش شد. خانزاده را هم زدند دماغش را شکستند. از فردا باید نفری یک میلیون از بچه‌ها پول جمع کنیم تا دماغ خانزاده را عمل کنیم. ما یک بازیکن خوش‌چهره در تیم‌مان داشتیم که آن را هم بینی‌اش را شکستند!

تا الان فقط 2 میلیون گرفته ام!

توقع دارید چه جوابی به شما بدهم. من گفتم که دیگر از این وضعیت خسته‌ شده‌ام. همه ما خسته شده‌ایم. من نوکر آقایان عباسی هستم، اما الان حاضرم یک میلیون بدهم و بروم. من در مدت حضورم در سیاه‌جامگان فقط دو میلیون پاداش از این باشگاه گرفته‌ام که یک میلیون آن طلب خودم بود. من آن یک میلیون را خرج تیم و شام بازیکنان در اهواز کرده بودم و الان آن یک میلیون را که گرفتم حاضرم پس داده و بروم. نمی‌دانم آن پول را باید به حساب چه کسی بریزم، اما اگر واقعاً کسی پیدا شود، این پول را به او داده و می‌روم. به هر حال بازیکنان ما از وضعیتی که دارند خسته شده‌اند. آنها مدام اعلام می‌کنند که پول ندارند و من هم نمی‌توانم بازیکن را با خنده و شوخی و التماس به تمرین بیاورم. متأسفانه من هر جا می‌روم وضعیت به این شکل است.