ساواس تزوریدیس پس از پیروزی 3 بر صفر تیم‌ المپیاکوس برابر عثمانلی اسپور ترکیه و صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا گفت: امروز روز جشن فوتبال یونان است، زیرا المپیاکوس به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت. من از تمامی اعضای باشگاه المپیاکوس به خاطر این که تمام توان خود را برای این اتفاق گذاشتند قدردانی می‌کنم. 

تزوریدیس سپس درباره گل‌های کریم انصاری‌فرد و درخشش گفت: از عمکرد کریم شگفت‌زده هستم. او خودش را در گذشته به اثبات رساند و پیش از این گفته بودم که با 11 بازیکن همانند میلیوگوویچ و انصاری‌فرد در هر بازی می‌توانیم پیروز شویم. الان هم تاکید می‌کنم که کریم خواهد دید چه تیمی لیگ اروپا را فتح می‌کند. من ارزش‌های کریم انصاری‌فرد را می‌دانستم و به همین خاطر بابت جدایی براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای آرامش داشتیم. 

همچنین کریم انصاری‌فرد با 2 گلی که در بازی شب گذشته (پنجشنبه) برابر عثمانلی اسپور ترکیه به ثمر رساند طلسم 17 ساله المپیاکوس را شکست. آخرین بازیکنی که برای این تیم یونانی در لیگ اروپا دو بار گلزنی کرد آلکسیس آلکساندریس در سال 2000 میلادی بود. این مهاجم یونانی در بازی برابر لیورپول که با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود هر 2 گل تیم المپیاکوس را وارد دروازه تیم انگلیسی کرد.