شب گذشته در چارچوب بازی های برگشت لیگ اروپا تیم المپیاکوس که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد ،در آنکارا مقابل عثمانلی اسپور ترکیه با دو گل کریم انصاری فرد و یک گل تریک به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

پس از این مسابقه مهاجم ملی پوش کشورمان در مصاحبه ای گفت:

به تیممان و به  طرفداران مان که همیشه کنار ما هستند تبریک می گویم. شب بزرگی برای ما بود. من در شرایط مطلوبی در میدان حاضر بودم و از مربی سرمربی تیم تشکر می کنم. مدت زیادی بود در انتظار فرصتی بودم. شب بسیار خوبی برای من بود. من بسیار خوشحال هستم. اما ما باید آنچه که امروز (دیشب) اتفاق افتاده است فراموش کنیم و خودمان  را برای بازی های بعدی آماده کنیم. 

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که در نیمه دوم چه چیزی تغییر کرد که المپیاکوس تیمی متفاوت شد؟ گفت:این موضوع در یک بازی اروپایی طبیعی است، زمانی که تیمی خارج از خانه بازی می کند کار همیشه دشوار است. ما سعی کردیم در نیمه دوم کنترل بازی  را در دست بگیریم، و موفق هم شدیم. ما مصمم وارد میدان شدیم تا گلی به ثمر برسانیم. گل اول از راه رسید و در ادامه بقیه گل ها را هم زدیم. بسیار خوشحالیم، بازی دشواری بود اما ما خوشحال است که از پس آن بر آمدیم. 

مهاجم ایرانی المپیاکوس درباره قرعه کشی مرحله بعد لیگ اروپا نیز که امروز (جمعه) انجام خواهد شد ، گفت:همانطور که من در ابتدا گفتم، ما فقط حق داریم 24 ساعت شاد باشیم پس از آن  باید خودمان را وقف مسابقات لیگ بکنیم تا در ادامه لیگ در صدر باقی بمانیم. ما در جام بسیار مهمی بازی می کنیم. باید سخت تلاش کنیم ،منتظر قرعه کشی می مانیم ببنیم چه پیش می آید. اما باید متمرکز بمانیم و کار کنیم.