طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده که طلب پروویچ بازیکن خارجی سابق این تیم را از طریق حمایت های مالی هواداران پرداخت کرده است و این بار هم قصد دارد مطالبات باقی مانده سه بازیکن شاکی خود از جمله لوکا ماریچ، آنتونی گولچ و جری بنگستون از طریق کمک های هواداران بپردازند.

 

لوکا ماریچ، آنتونی گولچ و جری بنگستون در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس پیوستند و به علت پرداخت نشدن مطالبات خود از این تیم به فیفا شکایت کردند.

 

 لوکا ماریچ فصل قبل با قراردادی ۷۱۵ میلیونی سرخپوش شد و با استناد به مصاحبه مدیران باشگاه پرسپولیس، او ۸۰ درصد از قراردادش را در پایان فصل دریافت کرد بنابراین ماریچ هم اکنون نزدیک به ۱۵۰ میلیون از تیم سابقش طلبکار است.

 

 جری بنگستون نیز قراردادی ۵۹۴ میلیونی با پرسپولیس امضا کرد و شنیده ها نشان می دهد کمتر از صد میلیون از تیم طلب دارد.

 

 موضوع گولچ نیز متفاوت است و باتوجه به این که او تیمش را در میانه فصل ترک کرد، حق شکایت از باشگاه را ندارد.

 

 بنابراین می توان گفت پرسپولیسی ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون به این بازیکنان بدهکارند، بازیکنانی که همگی در زمان مدیریت علی اکبرطاهری سرخپوش شدند.

 

 البته این مبلغ از درآمد حاصل از بلیت فروشی یکی از دیدارهای پرسپولیس قابل تامین است و می توان گفت هواداران با حضورشان در ورزشگاه، ۳ پرونده در فیفا را برای تیمشان می بندند. 

 

 البته با همه این تفاسیر مسئولان باشگاه نباید کوتاهی کنند تا با توجه به پرونده های متعدد باشگاه های ایرانی ، منجر به محرومیت و کسر امتیاز از پرسپولیس نشوند.