رئیس فدراسیون رومانی که برای امضای تفاهمنامه همکاری بین دو فدراسیون ایران و رومانی شب گذشته به تهران سفر کرده، صبح امروز در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و در غیاب مهدی تاج رئیس فدراسیون از امکانات آکادمی فوتبال بازدید کرد.

* در بازدید رئیس فدراسیون رومانی از کمپ تیم‌های ملی علی کفاشیان رئیس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

* زمانی که رئیس فدراسیون رومانی از امکانات ایفمارک بازدید می‌کرد، علی کفاشیان مدام با او شوخی می‌کرد و رئیس فدراسیون رومانی مدام از شوخی‌های علی کفاشیان به وجد آمده بود و می‌خندید.

* شوخی‌های کفاشیان تمامی نداشت و زمانی که کفاشیان با پوستر کارلوس کی‌روش روبه‌رو شد با حالت شوخی و خنده و به زبان انگلیسی نکاتی را در خصوص کارلوس کی‌روش به رئیس فدراسیون رومانی گفت.

* در ادامه بازدید رئیس فدراسیون رومانی از کمپ تیم‌های ملی، زهره هراتیان رئیس سازمان پزشکی سازمان لیگ،‌ در خصوص موارد پزشکی و بحث مصدومیت‌ها و دوپینگ بازیکنان لیگ برتر و فوتبالیست مواردی را به رئیس فدراسیون رومانی ارائه کرد.

* کفاشیان امروز بسیار شاداب و خندان بود و زمانی که زهره هراتیان رئیس سازمان پزشکی سازمان لیگ را دید با حالت شوخی به او گفت: «خانم هراتیان ! آخرین داروهایی که به خاطر سرماخوردگی به من دادید، بدتر مریضم کرد».

*رئیس فدراسیون فوتبال رومانی با جواد نکونام رضا عنایتی و سهراب بختیاری‌زاده و دیگر مربیان فوتبال که در کلاس‌های مربیگری B آسیا شرکت کرده بودند دیدار کرد.

*  در ادامه بازدید رئیس فدراسیون فوتبال کشور رومانی از امکانات آکادمی از زمین چمن کمپ تیم‌های ملی دیدن کرد و کفاشیان در خصوص این زمین چمن که چرا شرایط خوبی ندارد به او نکاتی را گفت. آنها در آخر نیز از دیگر امکانات کمپ تیم‌های ملی بازدید کردند.