دور برگشت یک شانزدهم نهایی رقابت‌ های لیگ اروپا پنج شنبه شب با انجام ۱۳ دیدار به پایان خواهد رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی تاتنهام در وایت هارت لین از خنت بلژیک پذیرایی می‌کند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود  که تاتنهام در دیدار رفت خود با یک گل برابر نماینده بلژیک تن به شکست داده است. شاگردان پوچتینو آرژانتینی اگر می‌خواهند  به دور بعد راه پیدا کنند باید با اختلاف دو گل خنت آماده را از پیش رو بردارند.

رم - ویارئال

یکی دیگر از دیدارهای حساس پنج شنبه شب جدال رم با ویارئال است که البته رم با پیروزی قاطعی که هفته گذشته به دست آورد تا حدودی زیادی صعودش را به دور بعد نهایی کرده است.

به احتمال خیلی زیاد اسپالتی با توجه  به پیروزی چهار بر صفر در خانه ویارئال در این دیدار به چند بازیکن اصلی خود استراحت خواهد داد.

لیون - آلکمار

این دیدار به خاطر حضور علیرضا جهانبخش در آلکمار برای ما جذاب و حساس خواهد بود. البته یاران جهانبخش شانس بسیار کمی برای صعود دارند، چرا که در دیدار رفت با نتیجه‌ چهار بر یک تن به شکست دادند.

جهانبخش در آن دیدار توانست تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اسپارتاپراگ – روستوف

این دیدار هم به خاطر حضور سردار آزمون برای ما ایرانی ها جذاب است. آزمون در دیدار رفت که با پیروزی چهار بر صفر روستوف به پایان رسید توانست برای تیمش گلزنی کند تا تیم روسیه ای شانس زیادی برای صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی را داشته باشد.

دیگر بازی‌های  یک شانزدهم نهایی:

چهارشنبه

سن اتین - منچستریونایتد

فنرباغچه - کراسنودار

شالکه -  پائوک

عثمانلی اسپور - المپیاکوس

بشیکتاش - هاپوئل

آپوئل -  بیلبائو

آژاکس - لژیا

زنیت - اندرلخت

گنک - آسترا

گپنهاگن - لودوگورتس

شاختار- سلتاویگو

فیورنتینا - مونشن گلادباخ