علی‌اکبر طاهری درباره سفر پرسپولیسی‌ها به امارات گفت: تصمیم گرفتیم تیم از عمان به امارات برود چون اگر قرار بود به ایران بیایند و به امارات بروند فرصتی را از دست می‌دادیم به همین جهت با صلاحدید برانکو، بازیکنان فردا ریکاوری می‌کنند و بعد از آن به دبی می‌روند. تمرینات تیم در دبی انجام می‌شود و 2 روز مانده به بازی، به ابوظبی خواهند رفت. ما به کادر فنی و بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز ما میزبان بودیم اما عملاً استفاده‌ای از این میزبانی نکردیم چرا که هواداران یار اصلی ما هستند که در این بازی حضور نداشتند. حضور هواداران انگیزه‌ای به تیم می‌دهد اما به خاطر مسائلی که عربستانی‌ها به راه انداختند، بازی در کشور ثالث برگزار شد و ما مجبور شدیم با هوادار محدود به این بازی برویم. البته امیدوارم در بازی با الریان و الوحده که در تهران میزبان هستیم، حضور هوادارانمان را داشته باشیم تا به ما کمک کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه سرنوشت پرونده‌های انضباطی این باشگاه به کجا رسید و آیا هواداران باید نگران وضعیت باشند یا خیر، تصریح کرد: هواداران نگران نباشند چون تا وقتی آنها از ما حمایت کنند می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. همین امروز پرونده‌ای که مربوط به چند سال قبل بود و حکم آن که سال 2015 آمده بود بستیم. به هر حال می‌دانید که این مسائل مشمول جرایم سخت مثل محرومیت از پنجره‌ نقل و انتقالات و باطل شدن مجوز حرفه‌ای باشگاه می‌شود. ما با جور کردن مبلغی در حدود 40 هزار دلار پرونده این بازیکن را بستیم. البته پرونده‌های دیگری مثل پرونده مانوئل ژوزه هست اما هواداران نگران نباشند و اگر از ما حمایت کنند این مسائل انجام می‌شود.