سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل الاهلی امارات در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه نخست الاهی بهتر بازی کرد. می‌دانستیم الاهلی از کجا به ما ضربه می‌زند و ممکن است از کجا آسیب ببینیم.

وی در ادامه افزود: تیم جوان ما باید یک مقدار تجربه کسب کند. شاید بتوان گفت گل‌ها را روی جوانی تیم‌مان خوردیم. امروز کم‌تجربه‌تر بازی کردیم. روی گل دوم باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به خبرنگار اماراتی که شکست او همراه با تیم نفت مقابل الاهلی امارات را یادآور شد، گفت: سال گذشته شرایط‌مان متفاوت بود. نفت هواداری ندارد، اما استقلال دارای 30 میلیون هوادار است. پس از گل تساوی باز هم داخل محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شدیم. شاید بی‌دقتی باعث شد تا به گل نرسیم. اگر به گل دوم می‌رسیدم قطعاً شرایط بازی متفاوت می‌شد. 

منصوریان ضمن تبریک دوباره به تیم الاهلی خاطرنشان کرد: ما باید خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم. قطعاً در ایران و بازی برگشت بیش از 100 هزار تماشاگر خواهیم داشت و بهتر نتیجه خواهیم گرفت. در مجموع بی‌تجربگی در دقایق آخر کار دست بازیکنان ما داد و بازی می‌توانست با نتیجه تساوی خاتمه یابد. فوتبال همین است و نمی توان آن را پیش‌بینی کرد. وقتی از موقعیت‌هایت استفاده نکنی، تنبیه شده و بازی را واگذار می‌کنی.