نیما نکیسا ،درمورد دیدار نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:برای استقلال،پرسپولیس و ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دیدارهای خود موفق باشند. باید نگاه این تیم ها ملی باشد و بدانند در قالب تیم ملی در مسابقات آسیایی شرکت کرده اند. 

وی افزود: تمام نمایندگان کشورمان در گروه های سختی قرار گرفته اند اما به نظرم کار پرسپولیس و ذوب آهن نسبت به استقلال و استقلال خوزستان تا حدی سخت تر است. 

نکیسا در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر تیم های ما مشکلات مالی دارند و با این مشکلات زیاد اقتصادی شاید تنها در مسابقات داخلی حرفی برای گفتن داشته باشند اما در سطح آسیا مثلا می دانید قیمت مهاجم تیم الهلال اندازه کل بودجه تیم پرسپولیس است.   

دروازه بان سابق تیم پرسپولیس در ادامه تاکید کرد:تیم های آسیایی برای موفقیت در لیگ قهرمانان بازیکنان سرشناسی را جذب کرده اند و معتقدم مسئولان بهتر است با برگزاری نشست هم اندیشی مشکلات باشگاه ها را کاهش دهند تا آنها بدون دغدغه فکری در لیگ قهرمانان شرکت کنند.   

وی درپاسخ به این سوال که آیا می توان به موفقیت تیم های ایرانی خوشبین بود یا خیر، گفت: هرچند بازی ها سخت است اما با توجه به پتانسیل بالایی که در بازیکنان وجود دارد می توان به درخشش آنها امیدوار بود.خوشبختانه با پیروزی که تیم استقلال خوزستان در مقابل الفتح عربستان کسب کرد چراغ اول را برای موفقیت سایر تیم های مان در این رقابت ها روشن کرد.غیرت بازیکنان ایرانی در دنیا مثال زدنی است و شک نداشته باشید با داشتن همین تعصب ملی می توانند نتایج درخشانی را کسب کنند.موافق برگزاری بازی با تیم های عربستانی در خارج از ایران نیستم و در این مورد بهتر است مسئولان afc نظارت بهتری داشته باشند نه اینکه از تیم های عربستانی حمایت کنند.