سرمربی کروات سرخپوشان که در روزهای پایانی لیگ چهاردهم به نیمکت پرسپولیس رسید، بعد از موفقیت نسبی در فصل گذشته، اکنون در سودای رساندن این تیم به رویاهای دور از ذهن آنهاست. جایی که سرخپوشان در این فصل موفق شده اند بیش از هر زمان دیگری به کسب جام قهرمانی لیگ برتر بعد از 9 سال نزدیک شوند و اکنون برانکو در دومین ادعای خود باید تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

سرمربی کروات سرخپوشان در اولین نشست خبری خود در فصل شانزدهم لیگ برتر مدعی شد تیمی در اختیار دارد که او را به کسب موفقیت در سه جام پیش رو خوش بین می کند؛ آنها با بدشانسی بزرگی البته جام حذفی را از دست دادند اما در ادامه توانسته اند به تیمی بی رقیب در لیگ برتر تبدیل شوند و فاصله 9 امتیازی با جدی ترین رقیب خود در فاصله 8 هفته مانده به پایان لیگ آنها را به کسب قهرمانی در فصل شانزدهم امیدوار می‌کند. با این حال آنها اکنون باید خود را مهیای مهمترین ماراتن فصل خود کنند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به دنبال موفقیت باشند تا ادعای سرمربی تیم خود را به واقعیت نزدیک کنند. 

هرچند صحبت‌های ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ و کسب موفقیت در سه جام اکنون با حذف آنها از جام حذفی با سکته مواجه شده اما حضور 9 ملی پوش در این تیم و فاصله گرفتن از تیم معمولی گذشته باعث شده تا همچنان امیدواری بزرگی در جمع سرخپوشان و خصوصا هواداران این تیم برای پایان ناکامی وجود داشته باشد. حضور بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمد انصاری، مهدی طارمی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا و ... باعث می‌شود آنها پرستاره‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان محسوب شوند. اسکلتی که کارلوس کی روش توانسته بر اساس آن به برترین تیم آسیا در فصول گذشته تبدیل شود و رقبای آسیایی را مقهور قدرت خود کند و اکنون برانکو این فرصت را دارد تا نمایش دلپذیر داخلی را در آسیا نیز به اجرا بگذارد. باید دید آنها موفق خواهندبود  این موفقیت را در آسیا نیز تکرار کنند یا...