برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هیجان زده هستیم به خاطر این بازی حساس اما برد بسیار مهمی بود. بخصوص بعد از شکستی که در دربی خوردیم.

برانکو ادامه داد: واقعا خوشحال هستم بابت این پیروزی. چیزی که برای من از همه چیز زیباتر است اینکه هواداران همچنان به ما اعتماد داشتند و آمدند و تشویق مان کردند. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و خوشحالم که هواداران را شاد کردیم. 

وی ادامه داد: سپاهان تیم خوبی است که با حسن زاده و جباروف تقویت شده است. همه تیم هایی که در تهران برابر پرسپولیس قرار می گیرند چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط برای برد به میدان می آیند. 

برانکو افزود: ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. اما وقتی جلو افتادیم کمی ضعیف شدیم. جای سیدجلال و کمال خیلی خالی بود که با تجارب خودشان آرامش به تیم می دادند. اما مهمترین هدف ما این بود که بتوانیم پیروز شویم و به هدف مان نزدیکتر شویم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد دلیل افت تیمش گفت: ما در این بازی هم فرصت های زیادی داشتیم. در نیمه اول چهار فرصت صددرصد داشتیم و می توانستیم با آرامش بیشتر کارمان را دنبال کنیم که از این موقعیت ها استفاده نکردیم. 

برانکو ادامه داد: در صحنه پنالتی سپاهان محرمی نباید جلو می رفت اما به هر حال اتفاق افتاد. سپاهان بازیکنان خوبی دارد که برای تیم ما دردسرساز شدند. محمدی بازیکن خوبی است، حسن زاده را هم به سختی می شد مهار کرد. تا قبل از یک بر صفر سپاهان اصلا فشاری روی دروازه ما نیاورد اما بعد از گل شرایط فرق کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در دیدارهای اخیر گزینه اول تعویض شما رامین رضاییان است گفت: اینگونه نیست. قبلا سروش هم تعویض شده بود. خستگی این قبیل بازیکنان به خاطر دوندگی های زیادی که دارند بیشتر بقیه است.

ایوانکوویچ در مورد اینکه تیمش بدون کامیابی نیا بازیکن تدافعی قابل اتکا ندارد گفت: قبول دارم این موضوع را اما مشکلی که وجود دارد این است که الان بازیکنی آزاد وجود ندارد که بخواهیم او را جذب کنیم. اطمینان دارم که برای بازی های بعدی شهاب کرمی هم آماده خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن کمکی برای آسیا خواهید گرفت گفت: ما که دیگر نمی توانیم بازیکن برای آسیا رد کنیم. تا زمانی که اوکراینی ها نرفته بودند جای خالی نداشتیم. اما حالا نمی دانم وضعیت محسن بنگر چگونه است. 

برانکو در مورد ناراحتی مهدی طارمی و احتمال قهر کردن وی هم گفت: پنالتی اول را چه کسی زد؟ چه کسی به طارمی پاس داد؟ بعد از پنالتی دعوایشان شد؟ مگر طارمی بازیکن سپاهان است که برود وسط زمین بشیند و ناراحت باشد. شما از کجا می دانید قرار بوده طارمی پنالتی را بزند و نزده؟ من ربیع خواه را هم دیدم که روی زمین نشسته بود. من حس کردم که طارمی خوشحال است. وقتی گل زدیم همه پریدند بغل همدیگر. من نمی دانم چرا سعی می کنید مشکلی که وجود ندارد را بسازید. هر دو پنالتی را باید رضاییان می زد آن هم به دستور خود من. 

وی افزود: شما در رختکن نبودید که بدانید بازیکنان ما چقدر شاد بودند. این برد برای ما اهمیت بالایی داشت و توانستیم اختلاف ۱۰ امتیازی با استقلال را حفط کردیم. ایراداتی هم داریم که باید روی آنها کار کنیم تا برطرف شود.