پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 15 در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

* قبل از شروع بازی، لحظاتی هواداران پرسپولیس علیه تراکتورسازی شعار دادند که یکی از مسئولین روابط عمومی این باشگاه از این اتفاق تصویربرداری کرد. او سپس سمت هواداران تراکتورسازی رفت که مأمورین نیروی انتظامی او را از کنار زمین به بیرون منتقل کردند.

* مربیان تراکتورسازی قبل از حضور بازیکنان وارد زمین شدند تا مراحل گرم کردن بازیکنان را فراهم کنند. در همین حین پرسپولیسی‌ها با هو کردن به آنها واکنش نشان دادند و مربی پرتغالی تراکتورسازی به سمت هواداران تیمش رفت و نسبت به تشویق‌های آنها واکنش نشان داد.

* هواداران پرسپولیس با شعار پرسپولیس قهرمان، خلیج فارس ایران، تیم خود را تشویق کردند.

* وقتی 3 دروازه‌‌بان تراکتورسازی به همراه مربی گلرهای این تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند، هواداران پرسپولیس نسبت به آنها واکنش نشان دادند و این نفرات در اقدامی عجیب، با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و یکدیگر را به آغوش می‌کشیدند.

* هواداران تراکتورسازی پرچم 20متری در مقابل سکوهای خود باز کردند.

* فردی با حضور در پشت بلندگوی ورزشگاه، هواداران تراکتورسازی را تهییج به تشویق بیشتر می‌کرد که این اتفاق با واکنش هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد و علیه این فرد شعار سر دادند.

* عکاسانی که به سمت هواداران تراکتورسازی رفتند تا از آنها عکسبرداری کنند، چند یخ از طرف تراکتوری‌ها به سمت‌شان پرتاب شد.

* علی علیپور مهاجم پرسپولیس که در این دیدار به دلیل 3اخطاره بودن محروم است، به همراه چند تن از دوستانش قصد ورود به ورزشگاه را داشت که مسئولان به دوستان علیپور اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند که این مسئله باعث ناراحتی وی شد.

* برانکو ایوانکوویچ قبل از حضور بازیکنان به کنار زمین آمد و به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. هواداران پرسپولیس با حضور برانکو شعار قهرمانی سر دادند.

* هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی علیه یکدیگر فحاشی می‌کنند.

* هواداران پرسپولیس در چند صحنه علیه تراکتوری‌ها شعار سر دادند.

* در برخی از سکوهای طبقه دوم ابتدا اجازه ورود هواداران داده نمی‌شد که بعد از لحظاتی درها باز شد و هواداران با حجم زیادی وارد ورزشگاه شدند.