سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست مقابل تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا عصبانیت شما از پیشنهادات سایر تیم ها برای منشا است؛ گفت:« بله در این مورد است اما من منشا را مقصر نمی دانم. منشا یکی دو بازی است برای ما خوب بازی نمی کند و خوب هم تمرین نمی کند.»

 

او در ادامه افزود:« اصلا این فضا خوب نیست. چرا من یک بازیکنی را می آورم و حالا خوب از آب درآمده چرا نباید بگذارند او برای ما بازی کند ؟ ما هم دوست داریم در این فوتبال از زحمات مان نتیجه بگیریم اما چه دلیلی دارد تمام گروه ها فعال بشوند تا ذهن این بازیکن را از تیم منفک کنند. این بازیکن برای یک سال از ما 100 هزار دلار گرفته و حالا می گویند برای همین چند بازی باقی مانده ما به تو 300 هزار دلار می دهیم.»

 

سرمربی پیکان با گلایه از تیم هایی که برای منشا پیشنهادات مختلف ارسال می کنند گفت:« این بازیکنی که از بیرون برای ما آمده دیگر کاری برای ما نمی کند و من هم قدرت دفاعی ندارم. من فقط می بینم ضعیف است و تیمم دارد با تمام وجود بازی می کند اما اجازه نمی دهند. من منشا را مقصر نمی دانم و البته قبلا هم به او گفته بودم که اگر تو خودت را نشان بدهی این طور حمله هایی به ما خواهد شد. اما او از فضایی دیگر آمده و با فضای ما نا آشنا است.»

 

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا منشا را حفظ خواهید کرد یا خیر افزود:« ما دوست داریم یار خود را حفظ کنیم. بالاخره بضاعت تیم ما مشخص است چه دلیلی دارد یک مربی یک بازیکن را که ساعت ها وقت گذاشته و پیدا کرده با یک قیمت مناسب آورده، حالا من چرا باید او را به بقیه بدهم. یکی من را قانع کند که چرا من باید این بازیکن را بدهم به بقیه.»

 

فضای مجازی هم علیه سرمربی پیکان شده است:« حالا که بازیکن را نمی دهیم هزاران فحش در اینستاگرام به من داده اند و من نمی فهمم این چه فرهنگی و دیدگاهی است. 250 تا سی دی را ببین، یک بازیکن را با قیمت مناسب پیدا می کنی و بعد این وضعیت پیش می آید. بگذارید فصل تمام شود و بعد بردارید ببرید. نه اینکه وسط بازی حساس و مهم ما این اتفاقات می افتد.»