امیر عابدینی  در رابطه با شایعه اصرار کی روش به خروج از ایران و قرارداد با یک تیم اماراتی اظهار داشت: من این موضوع بی خبرم. تاج جلساتی را در روزهای اخیر با وی داشته و بهتر می تواند در این باره صحبت کند. یکی از خصوصیات تاج این است که اطلاعات خود را قطره چکانی به اطرافیانش می دهد.

وی افزود: من از وضعیت کی روش خبری ندارم و اصلا در جریان مذاکرات او با تاج نیستم. فقط می دانم که او جلساتی را با رئیس فدراسیون در روزهای اخیر بر سر مسائل مختلف برگزار کرده است.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته بود فدراسیون از نظر مالی مشکلی برای پرداخت حقوق کادرفنی ندارد اما دستیاران کی روش حقوق خود را دریافت نکرده اند، تصریح کرد: من گفته بودم که در تامین و پرداخت مبلغ قرارداد کادرفنی مشکلی نداریم. اینکه چرا پرداخت نمی شود را من نمی دانم و در جریانش نیستم. من هنوز هم می گویم که پول هست و اینکه چرا پرداخت نمی شود، من نمی دانم.

وی در ادامه بیان داشت: البته شاید دلیلش این باشد که فدراسیون از اینکه هر روز روی میز خود یک استعفا از کی روش می بیند، دست و دلش می لرزد. من از نظر پرداخت ارتباطی با مسئولان فدراسیون ندارم و فقط می گویم که فدراسیون پول دارد. خیلی از پول های بلوکه شده ما در فیفا آزاد شده است.

عابدینی در پایان درباره جلسه اسدی در فیفا برای میانجیگری بین ایران و عربستان گفت: من اطلاعات خیلی زیادی ندارم اما می دانم که مشکل حل نشده است. عربستانی ها روی حرفشان هستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پشتشان هست. ما مشکلی نداریم به عربستان برویم اما درصورتی که آنها هم بیایند. فکر نمی کنم این مساله امسال حل شدنی باشد.