تیم هیرنوین یکشنبه آینده در چارچوب هفته نوزدهم اردویژه هلند میهمان تیم قدرتمند و مدعی پی‌اس‌وی آیندهوون است. رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی یکی از امیدهای اصلی تیم هیرنوین در این دیدار دشوار است.

قوچان‌نژاد درباره این بازی به دوربین خبری باشگاه هیرنوین گفت: امیدوارم در ورزشگاه فیلیپس آیندهوون شگفت‌زده شوم و به سه تیم‌ بالای جدول رده‌بندی متصل شویم. ما در آغاز نیم‌فصل دوم اردویژه هستیم و هدف اصلی ما حفظ روند فعلی و بازی با اعتماد به نفس برابر آیندهوون است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید حضور در رده‌های بالای جدول رده‌بندی را همچنان حفظ کنیم. اتفاقی که تاکنون برای ما خوب پیش رفته و می‌توانیم فاصله خود را با سه تیم اول جدول نزدیک‌تر کنیم.

قوچان‌نژاد در خاتمه تصریح کرد: بازی با آیندهوون، بسیار زیبا به خصوص برای هواداران خواهد بود. در شرایط فعلی نباید عملکرد ضعیفٰ‌تری نسبت به تیم آیندهوون داشته باشیم، زیرا هیرنوین فوتبال را زیبا بازی می‌کند. چه کسی می‌داند شاید وضعیت فعلی برای ما شیرین‌تر هم  شود و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

تیم هیرنوین هم‌اکنون با 32 امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی اردویژه هلند را در اختیار دارد و رضا قوچان‌نژاد با به ثمر رساندن 9 گل و دادن 2 پاس گل بهترین بازیکن این تیم است.