تیم فوتبال پرسپولیس امروزموفق شد در ورزشگاه غدیر اهواز دست به کار بزرگی بزند و تیم فولاد خوزستان را با نتیجه پرگل 3برصفر از پیش رو بردارد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اصلی ترین رقیبش یعنی تراکتورسازی در صدر جدول رده بندی جا خوش کند.

شاید بازی با فولاد آخرین بازی دشوار پرسپولیس در خارج از خانه بود. با این که نیم فصل دوم رقابت ها بسیار نزدیکتر می شود و تیم ها برای رسیدن به اهدافشان از هیچ امتیازی به راحتی نمی گذرند اما اگر نگاهی به بازی های بعدی پرسپولیس بیندازیم متوجه می شویم که شاگردان برانکو سخت ترین چالش خود را با سربلندی پشت سرگذاشتند و گام بلندی در راه قهرمانی برداشتند.

جدی ترین رقیب پرسپولیس یعنی تراکتورسازی در حال حاضر 4 امتیاز با سرخپوشان تهرانی فاصله دارد. بازی های آتی تراکتورسازی نشان می دهد که آنها کار سخت تری نسبت به رقیب خود خواهندداشت. تیم  امیر قلعه نویی باید 7 بار در خارج از تبریز به میدان برود که مهم ترین آن جدال با همین پرسپولیس در هفته پنجم در ورزشگاه آزادی خواهد بود با این  حال پرشورها امیدوارند با آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اسیر فشردگی بازی ها شود و کارایی بازیکنان این تیم کاهش پیدا کند. آنها همچنین به ملی پوشان پرتعدادپرسپولیس هم دل خوش  کرده اند. به اینکه آنها در فروردین ماه شلوغ تیم ملی اردوی پرسپولیس را ترک می کنند و همین مساله می تواند پاشه آشیل تیم برانکو شود.

در ادامه نگاهی به بازی های پیش روی این دو تیم می اندازیم.قضاوت با شما...

پرسپولیس:

بازی های داخل تهران: گسترش فولاد (هفته هجدهم)، تراکتورسازی (هفته بیستم)، استقلال (هفته بیست و یکم)، سپاهان (هفته بیست ودوم)، نفت تهران (هفته بیست و سوم)، استقلال خوزستان(هفته بیست و چهارم)، پیکان (هفته بیست و ششم)، پدیده (هفته بیست و هشتم)، ذوب آهن(هفته بیست و نهم).

بازی های خارج از تهران: صبا (هفته نوزدهم)، صنعت نفت (هفته بیست و پنجم)، ماشین سازی (هفته بیست و هفتم)، سیاه جامگان (هفته سی ام).

تراکتورسازی: 

بازی های داخل تبریز: ماشین سازی (هفته نوزدهم)، ذوب آهن (هفته بیست و یکم)، سایپا (هفته بیست و سوم)، گسترش (هفته بیست و پنجم) ، استقلال (هفته بیست و هشتم)، نفت (هفته سی ام).

بازی های خارج از تبریز: پیکان (هفته هجدهم)، پرسپولیس (هفته بیستم)، سیاه جامگان (هفته بیست و دوم)، فولاد (هفته بیست و چهارم)، صبا (هفته یبست و ششم)، پدیده (هفته بیست و هفتم)، سپاهان (هفته بیست و نهم).

با این حال همه این صحبت ها ممکن است با ورود تیم هایی چون ذوب آهن یا پیکان و یا تیم دیگری به کورس قهرمانی عوض شود و رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.