نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی است که در حوزه انتخابیه اینجانب سازمان هلال احمر اقدام به توزیع کنسرو میان اقشار مختلف مردم می‌کند که این اقدام در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری شبهه‌ناک است.

سید رازی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به توزیع کنسرو بین مردم در حوزه انتخابیه خود در چهارماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مدتی است که توزیع کنسرو در میان مردم حوزه انتخابیه اینجانب انجام شده است که متولی برای این توزیع سازمان هلال احمر است.

وی افزود: وقتی من در مورد هدف از انجام این کار را از مسئولان جویا شدم، آنها توانمندسازی اقشار محروم را دلیل این کار عنوان کردند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، انجام این کارها ممکن است جای شبهه داشته باشد، اما ما بنا را بر این می‌گذاریم که ان‌شاءالله می‌خواهند اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر را توانمند کنند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: مطالبات ذرت‌کاران حوزه انتخابیه شوش پس از گذشت دو ماه هنوز پرداخت نشده و با توجه به اینکه زمان کاشت فرا رسیده، ذرت‌کارات هزینه پرداخت نهاده‌ها و همچنین هزینه آب‌ها و اجاره زمین خود را ندارند و عدم پرداخت مطالبات‌ آنها موجبات نگرانی و نارضایتی این قشر را فراهم کرده است.