استقلال در دیدار روز گذشته مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا نتایج پرنوسانش در این فصل همچنان ادامه داشته باشد. استقلال خریدهای پر سر و صدایی در این فصل داشت، اما برخلاف این همه هیاهو در نیم فصل دوم بازیکنانی چون بختیار رحمانی و آرش افشین از استقلال جدا شدند، فرشید باقری بدون انگیزه تمرین می‌کند، مهدی رحمتی - که از او به عنوان بازیکن ویژه نام برده بود- به نیمکت تبعید شده و سایر بازیکنان هم فروغ زیادی نداشته‌اند. عامل این اتفاق چه کسی است؟ آیا غیر از این است که علیرضا منصوریان نتوانسته در این تیم به خوبی کار کند؟

سرمربی جوان استقلال خوب می‌داند که هواداران تیمش نقش اصلی را در انتخاب او به عنوان سرمربی داشتند. او به عنوان یک ناجی از سوی هواداران استقلال انتخاب شد و آنها امیدشان این بود که استقلال نتایج چند فصل اخیر را با مرد محبوب آبی‌ها جبران کنند. فصل شروع شد و استقلال هر بازی بد و بدتر بازی کرد و در نهایت از جام حذفی کنار رفت و در لیگ هم در رده پنجم ایستاده است. از شب گذشته هواداران استقلال ناامیدی خود را از تیم امسال اعلام کرده‌اند و شاید به این نتیجه برسند که همه بازی‌های استقلال در این فصل بدون تماشاگر برگزار شود تا از نزدیک شاهد ناکامی تیم‌شان نباشند! وعده و عیدهایی که سرمربی جوان استقلال به هوادارانش داده کم نبوده و همین مسائل باعث شده که دیگر کسی صحبت‌های او را جدی نگیرد.

منصوریان باید قبول کند که بسیاری از اشتباهات توسط او رقم خورده است. مگر غیر از این بود که ابتدای فصل عنوان کرد که همه خریدهای تیمش با تفکر و حوصله انجام شده است؟ پس چرا بختیار رحمانی بدترین بازیکن می‌شود، کاوه رضایی هر چند بازی گل می‌زند، فرشید باقری 900 میلیون تومانی روی نیمکت می‌نشیند و آرش افشین هم جدا می‌شود؟ اگر منصوریان بخواهد به این روند ادامه بدهد و قبول نکند اشتباهات زیادی داشته است، باید منتظر اتفاقاتی باشد که شاید در سرنوشت و آینده او تأثیر بدی بگذارد.

نکته این است که او روز گذشته گفت که نبود تماشاگران در نتیجه تاثیرگذار بوده، گویی استقلال با تماشاگرانش در تهران به نفت آبادان، نفت تهران و تراکتورسازی نباخت و بازی 2 بر صفر برده با گسترش فولاد را 2-2 نکرد. اتفاقاً شاید اگر تماشاگران روز گذشته بودند از شکست تیمشان ناراحت و عصبی می‌شدند و کار به هو کردن و جاهای باریک‌تر کشیده می‌شد حتی با وجود اینکه منصوریان علاقه زیادی دارد در کنار زمین حرکات خاصی را انجام دهد که خیلی از آنها برای هواداران است.