آس نوشت: فن خال در گفت‌وگو با برنامه ال لارگرو درباره موضوعات مختلفی همچون سرمربیگری در والنسیا و بارسلونا و شایعه خداحافظی‌اش را از دنیای مربیگری صحبت کرد. سرمربی هلندی گفت: تنها می‌خواهم یک سال استراحت کنم و پس از آن شاید مربیگری را کنار بگذارم. درباره این موضوع بعدا تصمیم‌گیری خواهم کرد. هنوز چیزی مشخص نیست.

فن خال در مورد تایید شدن خداحافظی‌اش در هلند نیز اظهار کرد: به این معنا نیست که دوست دارند بازنشسته شوم اما در اسپانیا روی برخی از موضوعات توجه می‌کنند. شاید بازنشسته شدم ولی در این لحظه نمی دانم بازنشسته شوم یا نه. اکنون زمان تصمیم گیری نیست. به خاطر مسائل شخصی یک سال کار نمی‌کنم و سپس تصمیم گیری خواهم کرد. البته این موضوع به پیشنهاداتی که خواهم داشت نیز بستگی دارد.

سرمربی هلندی در مورد بازگشت به اسپانیا گفت‌: ممکن است این اتفاق بیفتد. پیشنهادی از طرف والنسیا داشتم ولی در این زمان پاسخ منفی دادم. سال آینده ممکن است متفاوت باشد. بستگی دارد در چه شرایطی باشم. نمی‌دانم ‌دقیقا والنسیا در چه زمانی پیشنهاد داد. یک ماه پیش یا چند هفته‌ پیش پیشنهادشان را ارائه کردند. شاید با قبول مربیگری این تیم، دوران خوبی را در والنسیا داشته باشم.

سرمربی پیشین منچستریونایتد در پایان درباره مربیگری در بارسلونا اظهار کرد: این اتفاق نخواهد  افتاد چون لوییس انریکه سرمربی بارساست.