حسین قدوسی درخصوص حضور وکلای علی دایی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما امیدوار بودیم که برای صدور چنین حکمی (محرومیت علی دایی) صحبت‌های آقای دایی شنیده شود اما این اتفاق رخ نداد در همین رابطه وکلای سرمربی نفت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفتند که به آنها اعلام شد برای تجدیدنظر خواهی باید به کمیته استیناف بروند.

 

 

وی ادامه داد: از سوی کمیته استیناف هم به درستی اعلام شد که آنها قانوناً نمی‌توانند به این موضوع ورود کنند و تجدیدنظرخواهی باید در خود کمیته انضباطی صورت بگیرد که البته باز هم وکلای آقای دایی به اعضای کمیته انضباطی دسترسی پیدا نکردند. پیش از این هم 24 ساعت قبل از بازی مقابل استقلال رأی انضباطی سرمربی نفت به باشگاه و وکلایش ابلاغ شد و این بازی هم این اتفاق‌ها رخ داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: ای کاش برای صدور چنین حکمی صحبت‌های دایی هم شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد که عزمی برای شنیدن صحبت‌های سرمربی نفت وجود ندارد، این در حالیست که آقای دایی بارها اعلام کرده که قصد بیرون کشیدن تیم از زمین را نداشته است و حتی رضا سخندان کمک داور بازی هم شاهد است. امیدواریم که احکام این چنینی و مهم به گونه‌ای صادر شود که وقتی یک مربی مدعی است که مستندات و صحبت دارد این صحبت‌ها شنیده شود و صرفاً براساس گزارش‌ها رأی ندهند.