عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: دیدار با نفت برای ما بازی بسیار حساس و مهمی است و به دنبال این هستیم که شکست جام حذفی را تلافی کنیم. این دیدار برای ما بازی انتقامی است و تمام وجود خود را می‌گذاریم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. بازیکنان‌ ما از هر نظر آماده هستند تا دو امتیاز از دست داده در دیدار با پدیده را در مقابل نفت تلافی کنند. امیدوارم در شهر خودمان و مقابل تماشاگران‌مان سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی درباره مصدوم و محرومان تیمش در بازی با نفت تهران، گفت: خوشبختانه بازیکن مصدومی برای این بازی نداریم، اما جلال علی‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنان محروم ما هستند.

ویسی در واکنش به این سؤال که چرا اینقدر در ترکیب تیمش تغییر ایجاد می‌کند و به نظر می‌آید هنوز به ترکیب اصلی نرسیده است، یادآور شد: ما چند هفته‌ای هست که کمترین تغییر را در ترکیب خود داشته‌ایم، فقط چند جابه‌جایی بین مهره‌های‌مان ایجاد کردیم. به طور مثال احسان حاج‌صفی را هم در خط دفاع و هم در خط هافبک استفاده می‌کنیم که این جابه‌جایی‌ها جواب داده است. در جام حذفی نیز سعی کردیم به برخی نفرات جوان‌مان میدان بدهیم. در کل الان چند بازی هست که ترکیب تیم‌مان ثابت بوده و تغییرات‌مان به دلیل محرومیت و مصدومیت بازیکنان‌مان بوده است. این موضوع نیز برای هر تیمی پیش می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به اعتراض برخی تماشاگران به عملکرد او نیز، خاطر نشان کرد: تماشاگران در بازی نفت و قبل از آن استقلال خیلی خوب ما را حمایت کردند، ولی متأسفانه در این دو بازی نتوانستیم به پیروزی برسیم. سپاهان هواداران خودش را دارد و آنها انتظار دارند که تیم‌شان همیشه نتیجه بگیرد، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که تیمی که صددرصد تغییر داشته نیاز به زمان دارد تا شرایط ایده‌آل برگردد. اگر تماشاگران تیم را حمایت کنند این روند رو به رشد ما ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هواداران ما نباید فریب تماشاگرنماها را بخورند. به شخصه از عملکرد تیمم راضی هستم، اما از نظر فنی در سطح خوبی قرار داریم. مسلماً اگر تماشاگر فوتبال زیبا نبیند رغبتی برای حضور در ورزشگاه نخواهد داشت. ما هم هدف‌مان این است که با ارائه فوتبال زیبا و تماشاگرپسند هواداران را به ورزشگاه بکشانیم. سپاهان تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و از هواداران می‌خواهم فریب آنهایی که در ورزشگاه علیه تیم شعار می‌دهند و صلاح تیم را نمی‌خواهند، نخورند.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا در نیم‌فصل خرید خوبی نداشته‌اند، خاطر نشان کرد: وقتی بخواهیم خرید کنیم اول به جیب‌مان نگاه می‌کنیم. ما یک بازیکن می‌خواستیم و برای جذب او 500 میلیون پیشنهاد دادیم، اما تیمی دیگر او را با قیمت یک میلیارد تومان خرید. ما بیشتر نداشتیم که بخواهیم هزینه کنیم. در حال حاضر دو سه بازیکن مدنظر ما هستند که ان‌شاءالله با آنها به توافق خواهیم رسید تا هواداران شاد شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به انتقال علی کریمی به این تیم نیز، گفت: ما همین امروز با کریمی صحبت کردیم. رضایت‌نامه او تقریباً در حال آماده شدن است، اگر مشکل خاصی پیش نیاید به سپاهان بازخواهد گشت.

وی همچنین در واکنش به شایعه حضور شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس که در شبکه‌های اجتماعی بسیار جلب توجه کرده‌ است، اظهار داشت: تا وقتی که من سرمربی سپاهان باشم اجازه نمی‌دهم شجاع خلیل‌زاده از این تیم رضایتنامه بگیرد! متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی بی‌جهت به این مسئله پرداخته می‌شود و برای بازیکن ما حاشیه درست می‌کنند. من توصیه می‌کنم دنبال شجاع‌ خلیل‌زاده نباشند، چرا که او اگر با عصا هم باشد من وی را به میدان خواهم فرستاد.