علی پورکیانی در حاشیه دیدار استقلال خوزستان برابر آبی‌پوشان تهرانی گفت: بازی سختی را پیش‌رو خواهیم داشت، استقلال یک تیم بزرگ است و بازی در مقابل این تیم، برای هر تیمی سخت است، اما بازیکنان ما تمرینات خوب و پرفشاری را انجام داده‌اند و از هر حیث آماده این بازی هستند تا بتوانند با دست پر به اهواز بازگردند.

وی در خصوص جدایی بیت سعید از استقلال خوزستان گفت: این روزها صحبت‌هایی در خصوص این بازیکن پیش آمده که وی می‌خواهد از جمع ما جدا شود اما چنین چیزی صحت ندارد و او در استقلال خوزستان ماندنی است.

پورکیانی تأکید کرد: نه تنها هیچ بازیکنی از جمع آبی‌پوشان اهوازی جدا نخواهد شد، بلکه به دنبال این هستیم تا پایان فصل نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را جذب کنیم.

سرپرست استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه این دو بازیکن چه کسانی هستند؟ گفت: اجازه دهید با آنها قرارداد ببندیم، بعد متوجه خواهید شد که چه بازیکنانی به استقلال خوزستان خواهند آمد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای بازی‌های لیگ قهرمانان، چه کشوری را مد نظر قرار دادید؟ تصریح کرد: ما به فدراسیون فوتبال وکالت داده‌ایم که کشور مورد نظر را انتخاب کند که بر اساس انتخاب آنها، ما در آن کشور مقابل حریف به میدان برویم.

پورکیانی در پایان با اعتراض نسبت به لوگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: متأسفانه پنج سال است که لوگوی پیراهن استقلال خوزستان عوض شده اما همچنان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از همان لوگوی قدیمی استفاده می‌کند و هر چقدر هم که ما نسبت به این قضیه اعتراض می‌کنیم، باز هم آنها کار خودشان را انجام می‌دهند.