ایوب والی در مورد وضعیت فولاد گفت:  خدا را شکر شرایط فولاد خوزستان خوب است و همه بازیکنان تیم آماده هستند تا در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی از خود ارائه کنند.

وی در مورد اینکه هواداران انتظار داشتند این تیم مقابل ماشین سازی به پیروزی برسد، اظهار داشت: نتیجه‌ای که در آن بازی گرفتیم بد نبود. به هر حال حریفمان تیمی بود که نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی کرده بود. کسب تساوی در اولین بازی نیم فصل در خانه حریف نتیجه بدی نیست.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورداینکه رویارویی سروش رفیعی با فولاد و ساسان انصاری با پرسپولیس حساسیت‌های دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را بالا برده است، اظهار داشت: بازی پرسپولیس  و فولاد همیشه زیبا و حساس است و این ربطی به حضور انصاری در فولاد و رفیعی در پرسپولیس ندارد.  همیشه این بازی مورد استقبال هواداران قرار گرفته و ورزشگاه پر شده است بدون شک در این مسابقه هم هواداران به ورزشگاه می‌آیند. در بازی فردا انصاری انگیزه بسیار زیادی دارد و این مسئله می‌تواند به ما کمک کند.

والی در مورد اینکه هواداران فولاد از سروش رفیعی ناراحت هستند و اینکه آیا این مسئله ممکن است باعث واکنش منفی آنها شود، خاطرنشان کرد: هواداران از رفیعی ناراضی هستند اما اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. آنها به خاطر از دست دادن این بازیکن ناراحت هستند اما بدون شک حرف بدی بیان نخواهند کرد. باشگاه فولاد در این مدت تلاش زیادی کرده تا از لحاظ فرهنگی جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کند. البته معدود افرادی هستند که گاهی دست به فحاشی می‌زنند که باید جلوی این کار هم گرفته شود.

وی در مورد اینکه اعلام شده تنها 10 درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده می‌شود، گفت: همیشه این حرفها مطرح می‌شود اما در عمل این اتفاق نمی‌افتد. شرایط در فوتبال ایران به شکلی است که مسئولان هوای استقلال و پرسپولیس را دارند و به نوعی از این تیم‌ها بیش از سایر تیم‌ها حمایت می‌شود. امیدوارم هواداران ما فردا زودتر به ورزشگاه بیایند و سکوهای ورزشگاه غدیر را به تصرف خود در بیاورند. حضور هواداران به ما کمک زیادی می‌کند و وقتی در ورزشگاه هستند انگار با یک بازیکن بیشتر کار می‌کنیم. هواداران فردا زود به ورزشگاه بیایند و گرنه پرسپولیسی‌ها نیمی از ورزشگاه را می‌گیرند.