برخی تیم ها به دنبال تقویت خود برای نیم فصل دوم رقابت ها هستند و برخی دیگر هم به دنبال حفظ ستاره های خود، حداقل تا پایان فصل خواهند بود و در این میان بازار شایعات و گمانه زنی ها طبق معمول داغ است.

 

♦ در حالیکه به نظر می رسید میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی تیم چلسی در ژانویه به صورت قرضی راهی تیم پاریسن ژرمن شود، Daily Mail گزارش داد که این بازیکن چلسی را ترک نخواهد کرد.

 

♦ گائول کاکوتا، بازیکن فرانسوی سابق تیم چلسی که به لیگ چین و تیم هبی منتقل شده بود، به زودی راهی تیم دپورتیوو لاکرونیا خواهد شد و بار دیگر به فوتبال اروپا باز می گردد.

 

♦ طبق اعلام رسمی طرفین، الی سیسوکو، دفاع چپ سابق تیم لیورپول که به صورت قرضی از استون ویلا به المپیاکوس پیوسته بود، به طور دائمی بازیکن تیم المپیاکوس شد و با کریم انصاری فرد هم تیم خواهد بود.

 

♦ بنا به گزارش Sky Sports، سوفیان فقولی، بازیکن تیم وستهم ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم رم شود.

 

♦ طبق بیانیه ای که در Telefoot منتشر شد، ادینسون کاوانی تأیید کرد که می خواهد در تیم پاریسن ژرمن به فعالیت خود ادامه دهد.

 

♦ سرژ نبری، بازیکن تیم وردربرمن اذعان کرد که احتمال انتقال به آرسنال و یا رقیب همشهری این تیم در لیگ برتر، یعنی چلسی وجود دارد.

 

♦ کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم بایرن مونیخ قصد دارد مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم پاریسن ژرمن را برای فصل آینده جانشین ژابی آلونسو در خط میانی تیمش کند و منابع مختلف خبر از تماس وی با این بازیکن داده اند.

 

♦ باشگاه موناکو پیشنهاد ۴۵ میلیون پوندی تیم تیانجین کوانجین برای رادامل فالکائو را رد کرده است؛ این باشگاه چینی قبل از اقدام برای جذب مهاجم کلمبیایی، قصد جذب دیگو کوستا از چلسی را داشت.

 

♦ طبق گزارش Aftonbladet، باشگاه رئال مادرید قصد دارد با شکستن رکورد نقل و انتقالات لیگ سوئد، الکساندر ایساک، مهاجم ۱۷ ساله و پدیده این تیم را که به زلاتان ایبراهیموویچ جدید مشهور شده است، به خدمت گیرد.

 

♦ بنا به گزارش London Evening Standard، باشگاه وستهم حالا مایل است تا دیمیتری پایت، هافبک فرانسوی و ناراضی خود را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش رساند.

 

♦ بنا به گزارش برخی رسانه های اسپانیایی، همسر جرارد پیکه، مدافع ملی پوش بارسلونا مایل است تا این بازیکن به انگلستان و لیگ برتر این کشور منتقل شود.