آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با استقلال خوزستان از ساعت 12 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* علیرضا منصوریان که در هتل آکادمی و در کلاس‌های مربیگری حضور داشت از آنجا خود را به محل تمرین رساند و توصیه‌های لازم را به شاگردانش انجام داد.

* مهدی رحمتی، هرایر مگویان، جابر انصاری، بختیار رحمانی، در تمرین امروز حضور نداشتند گفته می‌شود رحمتی در تمرین روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی شده و به همین علت به کلینیک استقلال رفته است همچنین جابر انصاری و مگویان به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار فردا را از دست داده‌اند.

* بهتاش فریبا در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و نصرالله عبدالهی به دلیل شرکت در جلسه هماهنگی پیش از بازی غایب بود.

* آندرانیک تیموریان که روز گذشته رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه ماشین‌سازی دریافت کرد،‌ در تمرینات آبی‌پوشان بعد از بازی با استقلال خوزستان شرکت خواهد کرد.این بازیکن امروز قرارداد خود را با استقلال امضا خواهد کرد. همچنین جباروف که ساعت 2 بامداد تهران را به مقصد باکو  ترک کرده بعد از معطلی 8 ساعته در باکو برای پیدا کردن پرواز راهی تاشکند شد تا مقدمات بازگشت خود به تهران را فراهم کند. این بازیکن پنج‌شنبه یا جمعه به تهران باز خواهد گشت.

* بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی و در حالی که تماشاگران  از حضور در استادیوم محروم هستند به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.