گلرخسار مالک باشگاه نفت در پیامی کنایه آمیز اعتراض خود را در خصوص حواشی دیدار نفت و استقلال اعلام کرد.
 
 به همه آنهایی که با تصمیمات خود برد استقلال مقابل نفت را رقم زدند تبریک می ‌گویم. اول به کمیته انضباطی که حاضر نشد ادعاهای مطرح شده توسط سرمربی نفت درباره اتفاقات بازی با سپاهان را بشنود و بداند و بعد حکم صادر کند. دوم به دبیرخانه فدراسیون که از سر اتفاق و بدون نیت ده روز پس از رسانه‌ای شدن حکم محرومیت آقای دایی و درست 24 ساعت قبل از بازی، احکام انضباطی دیدار با سپاهان را به باشگاه نفت فاکس کرد و با این تاخیر ناخواسته فرصت درخواست تجدید نظر خواهی محرومیت سرمربی نفت با این بهانه‌ها سلب کرد. همچنین وظیفه خود می‌دانم از داور محترم مسابقه هم تشکر و تقدیر کنم و از کمیته داوران هم ممنونیم که امسال طبق گفته کارشناسان خبره داوری هشت پنالتی تیم نفت گرفته نشده و چهار بازیکن حریفان اخراج نشده‌اند و در سه بازی امسال مقابل استقلال انواع اشتباهات را شاهد بوده‌ایم...
 
ایضا از ورزشگاه تختی که طبق قرارداد می‌گویند پول برگزاری بازی در زمین شماره یک را پرداخت کنید اما حق تمرین را در این زمین نداشته و در زمین تمرینی این ورزشگاه می توانید تمرین کنید اما حریف ما در زمین شماره یک تمرین می کند. به آنهایی که مدافع ما (آقای دانشگر) را هم با ارایه گزارش اشتباه همچون آقای دایی محروم کردند هم تبریک می‌گویم. البته به خیلی‌های دیگر هم تشکر و تقدیر بدهکاریم. به همه دست های پشت و روی پرده که ما را از دستورات و لابی‌های خود بی‌خبر گذاشته‌اند. به ویژه آنها که دستور دادند مجوز تمرین حریف ما در زمین ما صادر شود. از سازمان لیگ هم بسیار سپاس گزاریم که به درخواست‌های ما مبنی بر عدم ورود دوربین‌ها تا پرداخت حق پخش واقعی خیلی توجه دارند!
 
مالک باشگاه نفت نوشته: به همه تشکر و تقدیر بدهکاریم و از تیم و مربیان خودمان طلبکار که چرا حریف ابر و باد و مه و خورشید و فلک نشدند تا استقلال پیروز نشود. در پایان هم متاسفیم برای فوتبالی که به اسطوره‌ها و بزرگانش توهین و فحاشی می‌شود اما به جای عذرخواهی و دلجویی از آنها شکایت هم می‌شود. ما که فوتبالی نیستیم و فقط علاقه مند به فوتبال هستیم و امیدوار به اینکه فوتبالی‌ها در قبال این توهین‌های سازماندهی شده به دایی‌ها، پروین‌ها، مایلی‌کهن‌ها و در گذشته به منصورخان و ناصر خان‌ها سکوت نکنند و ان‌شاالله که وزیر محترم با دستور صریح خود این شعارهای ناشایست به آقای گل جهان و دیگر بزرگان ورزش را ریشه‌یابی کرده و برخوردی قاطع با این انفاقات سازماندهی شده داشته باشند.