در بیانیه تیم فوتبال نفت تهران آمده است: «مایه تاسف بسیار است.برخی لیدرهای استقلال همچون بازی قبل در حال توهین و فحاشی علیه دایی هستند و تماشاگران را ترغیب به تکرار شعارهای منشوری و ناشایست می‌کنند.

می‌شود این سوال را پرسید که چرا استقلالی‌ها در گذشته به نوعی به دایی توهین نمی‌کردند و در دو بازی اخیر شاهد اوج گرفتن این فحاشی‌ها را در تیمی هستیم که لیدرهایش برای خود برو و بیایی دارند.

درباره توجه و اتکای بیش از حد برخی مسؤولان و مربیان این تیم به لیدرها اخبار بسیاری منتشر شده و درباره املت درست کردن انها در کنار زمین گرفته تا به باد کتک گرفتن ارباب رجوع باشگاه و سرپرست تیم جوانان نیز اخبار زیادی منتشر شده. همچنین درباره همسفر شدن برخی لیدرهای صاحب نفوذ روی سکوها با برخی اعضای کادر تیم هم تصاویری متتشر می‌شود که می‌توان حدیث مفصل خواند از این مجمل.

وقتی هم مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال به جای عذرخواهی از توهین‌ها به دایی در بازی قبل پس از چندین روز سکوت در استانه بازی اخیر، خبر شکایت از دایی را رسانه‌ای می‌کنند باید هم منتظر تکرار توهین‌ها در بازی امروز بود.البته انتظار بیهوده‌ای است که فحاشی و توهین‌ها به دایی توسط برخی مدیران و مربیان که صندلی لرزان خود را با توسل به لیدرها محکم می‌بینند محکوم شود.باز گلی به جمال شهاب جهانیان ربیس محترم هیات مدیره استقلال که شجاعانه از دایی عذرخواهی کرد و این توهین ها را محکوم کرد. شاید او برخلاف خیلی‌ها نیازی به امپراطورهای سکوها نداشت!!! وای به حال این فوتبال با این امپراطورهایش. شرمتان باد

(حسین قدوسی-مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران)