پس از عقد قرارداد سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس، باشگاه فولاد خوزستان نسبت به این موضوع معترض شد و اعلام کرد که رفیعی پیش از آغاز خدمت سربازی بازیکن این تیم بوده و از مدت قرارداد او باقی مانده و عملا نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبلا پاسخ اعتراض فولادی‌ها را صادر کرده و اعلام کرده بود که رفیعی برای انتخاب تیم جدید خود هیچ مشکلی ندارد. با این حال پس از این رای باز هم مدیران فولاد شکایت جدیدی را از این بازیکن انجام دادند.

اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: قبلا فولادی‌ها درباره این موضوع ادعایی داشتند که ما در ماه آذر جواب نامه‌شان را به آن‌ها ابلاغ کردیم. فولادی‌ها اگر باز هم ادعایی دارند می‌توانند آن را به صورت کتبی به کمیته انضباطی ارجاع دهند.

او با بیان اینکه رفیعی هیچ مشکلی برای بازی کردن در پرسپولیس ندارد، گفت: سرنوشت رفیعی ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد و دوستان فولادی برای درخواست جدید خود به صورت قانونی اقدام کنند. آن‌ها پیش از اینکه درخواستی را ارائه دهند می‌توانند به نامه‌ای که در آذرماه به آن‌ها ابلاغ کردیم مراجعه کنند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از نظر ما رفیعی مشکلی برای انتخاب تیم جدیدش ندارد و فولادی‌ها هم برای درخواست جدید اقدام کنند.