مصاحبه شتابزده کی‌روش با خبرگزاری آسوشیتدپرس حاوی نکاتی بود که مورد غفلت خیلی‌ها از جمله باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

 

اگر از کنایه‌های نیشدار کی‌روش به برانکو ایوانکویچ با استفاده از لغاتی مانند «یک جنتلمن!» و اصرار پایان ناپذیر وی به توهین صورت گرفته از سوی برانکو آن هم بدون اجازه روابط عمومی فدراسیون بگذریم، به نکته جالبی می‌رسیم جایی که خبرنگار آسوشیتدپرس اشاره می‌کند: برانکو قصد دارد جای کی‌روش را بگیرد.

 

سرمربی تیم ملی ما اینقدر باهوش است که شخصا این جمله را به زبان نیاورد چرا که می‌داند تبعات شکایت باشگاه پرسپولیس و شخص برانکوعلیه وی چه خواهد بود.

 

شاید وقت آن رسیده باشد که باشگاه پرسپولیس برای یک بارهم که شده با مطالعه دقیق این مصاحبه از این خبرگزاری آمریکایی که بدون دلیل چهره مربی محبوب باشگاه خود را در سراسر دنیا بدون مدرک مخدوش کرده است شکایت کند چرا که این خبرگزاری سرمربیگری تیم ملی را به برانکو نسبت داده است.

 

عدم پیگیری این مطالبات اجتماعی وعدم واکنش باشگاه پرسپولیس نه تنها معادل توهین به هوادارانی است که این اخبار بدون سند باعث نگرانی آن‌ها شده، بلکه مجوز ادامه توهین خبرگزاری‌های بین المللی به شعورهواداران پرسپولیس است.

 

متاسفانه عدم تسلط اکثر رسانه‌های ایران به زبان انگلیسی باعث شده برخی خبرگزاری‌های بین المللی از این فضا به نفع بالا رفتن تعداد بازدید کننده خود بهره‌برداری کنند.