فیروز کریمی روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود در آبادان را برگزار کرد، تمرینی که با حواشی زیادی به پایان رسید.

شعار هواداران علیه مدیرعامل و حسن هوری کاپیتان و دروازه بان این تیم و همچنین تشویق عقیل اعتمادی از حاشیه های این تمرین بود.

صحبت های فیروز کریمی با هواداران بعد از تمرین روز گذشته را منتشر شده است که در زیر می خوانیم:

فیروز کریمی نیز در واکنش به اعتراضات تماشاگران آبادانی به سمت آن ها رفت و گفت: ما در تیم با کمبود بازیکن مواجه هستیم و در حال حاضر چهار جای خالی داریم. من در پرطرفدارترین تیم های ایران از جمله استقلال تهران، ابومسلم، شاهین بوشهر، تراکتورسازی و سپاهان نیز کار کرده ام.

وی در پاسخ به سوال یکی از تماشاگران که چه تضمینی وجود دارد که مانند زمانی که در استقلال اهواز بودید تیم را رها نکنید؟ عنوان کرد: تا زمانی که آقای شفیع زاده رضایت جدایی من و پیوستنم به استقلال تهران را که از یک خانواده بودند به من نداد، نرفتم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به خواسته یکی از تماشاگران مبنی بر جذب آرش افشین، گفت: او مصدوم است.

وی عنوان کرد: نفت آبادان یک تیم ریشه دار و قدیمی است و من هم آمده ام که به این تیم کمک کنم. اگر کل مدال ها و جام های مربیان لیگ را روی هم بگذارید آیا به اندازه من می شود؟ من 26 جام ایرانی و بین المللی گرفته ام.

 هدف باشگاه ماندن در لیگ است و بعد سال آینده، رده تیم بالاتر برود و در ادامه تک رقمی و سهمیه بگیریم و بعد هم به دنبال قهرمانی باشیم.ما به دنبال کریم اسلامی بودیم که به تیم سایپا رفت