علیرضا گرشاسبی در مورد جلسه هیأت مدیره اظهار داشت: بعد از اینکه روز گذشته بازیکنان پرسپولیس از اردوی امارات به ایران بازگشتند تصمیم گرفتیم جلسه امروز را برای بررسی این مشکل برگزار کنیم. علت را هم این عنوان کردند که مصاحبه برانکو و نقدهایی که به برنامه‌های سازمان لیگ به تیم ملی داشته و جابجا شده، باعث ناراحتی کی‌روش شده و او هم بازیکنان را آزاد کرده است. 

وی ادامه داد: ما هم به خاطر تیم ملی  همه بچه‌ها را جمع کردیم و گفتیم فعلا از نظردهی و مصاحبه پرهیز کنند و با قدرت به تمرینات خود ادامه دهند. با ورود فدراسیون می‌خواهیم همه چیز حل شود. 

عضو هیأت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: همه در حال حاضر بسیج شدند تا مشکلات حل شود. از این دو مربی بزرگ حرفه‌ای انتظار می‌رفت حرفه‌ای‌تر عمل کنند تا ما صعود به جام جهانی را بهتر جشن بگیریم و به تیم ملی صدمه‌ای وارد نشود.مطمئن باشید این مسائل برطرف می‌شود.

گرشاسبی در مورد اینکه اگر این اتفاق باعث کنار گذاشته شدن بازیکنان پرسپولیس از تیم ملی شود چه کاری انجام خواهید داد، گفت: قطعا کی‌روش همه این بازیکنان را دوست دارد و توانایی‌های آنها را می‌داند. مطمئن باشید کار به آنجا کشیده نمی‌شود. هر دو مربی بزرگی هستند و باید در این مورد حرفه‌ای عمل می‌کردند. امیدوارم مشکلات حل شده و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم. 

وی در مورد اینکه شما در این مشکل حق را به کی‌روش می‌داد گفت: اجازه دهید ما ورود نکنیم هر اظهار نظری به این اختلاف دامن می‌زند. تلاش می‌کنیم هر دو مربی بزرگ که در راس پرسپولیس و تیم ملی هستند به هم نزدیک شوند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره اینکه موضع باشگاه پرسپولیس در مورد این اتفاق چیست، گفت: موضع اصلی ما عظمت تیم ملی است که نماد یک کشور است. بعد بحث باشگاه‌ها در میان است. مشکل هم خیلی حاد نیست و طی روزهای آینده حل می‌شود.

گرشاسبی در مورد حق امضا نداشتن طاهری گفت: طی جلسه‌ای که با سلطانی‌فر وزیر ورزش داشتیم و با تدبیر او همه مسائل مرتفع شد. طاهری با اقتدار ادامه می‌دهد. 

وی در مورد مشکلات مالی و شکایت‌هایی که طلبکاران از این باشگاه دارند، گفت: هنوز از این موارد رهایی پیدا نکرده‌ایم. باید وقت زیادی را صرف این مسائل کنیم تا حل شود. طبیعی است وقتی باشگاهی 80 تا 100 میلیون بدهی دارد طبیعی است مشکلات مسدود شدن حساب‌ها هم وجود داشته باشد. 

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود شما هم بازنشسته هستید عنوان کرد: برای بازنشستگی خانواده شهدا و رزمندگان استثنائاتی دارند ضمن اینکه هنوز بازنشستگی من نیامده است. به دلیل اینکه 4-5 ماه در جبهه بودم بازنشستگی شامل حالم نمی‌شود اما هر زمان که بگویند برو این کار را انجام خواهیم داد.