آرش برهانی که بعد از ۹ سال حضور در تیم استقلال در ابتدای این فصل به ناچار از این تیم جدا شد و در آخرین روزهای نقل و انتقالات به تیم پیکان پیوست، نیم فصل چندان موفقی را در این تیم تجربه نکرد.

بر همین اساس برخی اخبار از اردوی پیکان حکایت از آن دارد که نه برهانی برای ادامه کار با پیکان دل و دماغ دارد و نه پیکانی‌ها تمایل به ادامه همکاری با وی دارند.

برهمین اساس برای صحت و سقم موضوع با فرهاد پورغلامی مربی تیم پیکان تماس گرفتیم که وی به خبرنگار ما گفت:چنین شایعاتی راه به جایی نمی برد باید تاکید کنم از زمانی که آرش به جمع تیم ما ملحق شده است تاکنون توانسته برای تیم در بیشتر بازی ها تاثیرگذار باشد.

وی افزود: کادرفنی از عملکرد فنی برهانی رضایت کامل دارد و به هیچ عنوان قصد نداریم چنین بازیکن با ارزشی را از دست بدهیم زیرا با انگیزه فراوان در تمرینات تیم شرکت می کند.

پورغلامی در پایان خاطر نشان کرد: در تمرینات روز گذشته وی با قدرت زیاد در تمرینات حضور پیدا کرد.وی از بازیکنان متعصب و اخلاق مدار تیم محسوب می شود وقتی این بازیکن با علاقه و اشتیاق فراوان در تمرینات تیم شرکت می کند سایر بازیکنان تیم از او الگو می گیرند.