حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ما یک بازی خانگی دیگر را واگذار کردیم، به نظر من، ما در این مسابقه شایستگی شکست را نداشتیم، در بازی امروز هم می‌توانم بگویم ما نسبتاً تیم برتر میدان بودیم و تیم پیکان هدفگذاری‌اش روی یک بازی مستقیم و ضدحمله بود و روی این مسئله برنامه‌ریزی کرده بود که به گل برسد.

فرکی ادامه داد: ما از فرصت‌های اندک و محدودمان می توانستیم استفاده کنیم. نقطه قوت حریف ما ضربات ایستگاهی بود. متأسفانه بازیکنان ما روی ضربات ایستگاهی گل را دریافت کردند. ما تلاش کردیم تا نتیجه را برگردانیم و تغییر سیستم دادیم، ‌اما تعویض کردن یا نکردن هیچ تأثیری نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: البته این شرایط فعلی ماست و تیم پیکان روی تعویض‌هایش حساب باز کرده بود و دستش خیلی از ما بازتر بود و آنها برای گرفتن نتیجه هم دستشان باز بود. ما در حال حاضر با غیبت چند بازیکن شاخص‌مان درگیر هستیم و امروز ما روی نیمکت‌مان موجودیتی نداشتیم تا بتوانند نتیجه را برایمان تغییر دهند.

وی افزود: پس از دریافت گل، فشارمان روی دروازه حریف بیشتر شد، اما این فشار اثری نداشت و با همه این مسائل، باز هم ما می‌توانستیم بازنده این مسابقه نباشیم. ما به دنبال سه امتیاز بودیم اما شانسمان نسبت به حریف در مجموع کمتر بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با ضعف مهاجمان تیمش اظهار کرد: ما از چند بازیکن جوان استفاده کردیم، در تیمی که مسعود حسن‌زاده مهاجم آن است، بازی دادن به بازیکنان جوان جای سؤال دارد. من عادت ندارم در کنفرانس از بازیکن اسمی ببرم، اما این بدان معناست که مسعود حسن‌زاده آن بازیکنی ما تصور می‌کردیم، نیست.

فرکی افزود: ما حتی می‌توانستیم چند بازیکن بگیریم اما در کل در تیم ما مجموعه بازیکنانی داریم که تعدادی از آنها سطح‌شان در حد لیگ برتری نیست. البته اشاره من هم به بازیکنان جوان نیست زیرا آنها آینده‌دار هستند و من این فرصت را به آنها دادم. اما همانطور که می‌بینید واقعاً دست ما خالی است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: نبود بازیکنانی مانند ترابی، شیری، ایوبی و دروازه بان خارجی‌مان، کمی ما را اذیت کرد و موقعیت زیادی روی دروازه حریف خلق نکردیم. با همه این وجود من باز هم می گویم حقمان شکست نبود.