وحید امیری پس از مدت‌ها بالا و پایین کردن بین انتخاب‌های وسوسه‌انگیز نقل و انتقالات پیش از فصل با پرسپولیس قرارداد بست و ترجیح داد به تیم پُر مهاجم برانکو برود و با رقابت به ترکیب اصلی برسد و جایگاه ویژه‌تری در تیم ملی پیدا کند.

تلاش پرسپولیس و انتخاب امیری برای هر دو موثر بود؛ او هفته‌های دوم و سوم با گل‌هایی که مقابل فولاد خوزستان و گسترش فولاد زد، 4 امتیاز برای پرسپولیس آورد و خیلی زود بین هواداران این تیم محبوب شد اما اوج نمایش و موثر بودن او هفته گذشته برابر ماشین‌سازی که گل 3 امتیازی به ثمر رساند و به ویژه دیروز اتفاق افتاد.

امیری که به غیر از هفته دهم برابر صنعت نفت آبادان، با هر تغییر سیستم برانکو در ترکیب اصلی سرخ پوشان جای داشته دیروز دوباره خودنمایی کرد و درحالی که پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل پدیده صدر جدول را از دست رفته می‌دید و نمی‌توانست از این بازی گره خورده به برتری برسد، سانتر احمد نوراللهی و پاس علی علیپور را به راحتی با ضربه سر وارد دروازه شهاب گردان کرد تا بیشترین نقش را در کسب پیروزی تیمش داشته باشد.

امیری پس از گلزنی برابر پدیده و دهمین امتیازی که برای پرسپولیس گرفت، نشان داد بی‌دلیل از او به عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات نامبرده نمی‌شد؛ او پس از گل مهم خود در مشهد خوشحالی زاید الوصفی همراه با اشک شوق انجام داد و پس از آن با دوربین یکی از عکاسان کنار زمین یکی از ارزشمندترین گل‌های زندگی‌اش را ثبت کرد.

البته امیری دو بازی مهم امسال مقابل تراکتورسازی و استقلال تهران را از دست داد که اگر در آن مسابقه‌ها نیز به میدان می‌رفت شاید تاکنون بیشتر از 10 امتیاز هم برای پرسپولیس می‌آورد.